fredag 6. mars 2009

Jadda!


Heia:)


Da har jeg ENDELIG fått ordnet alt sammen av legebesøk, underskrifter osv.:D!! Nå er det bare å sette sammen mappen! Også må jeg gjøre fotoalbumet:) og det, det er bra:P

Deilig å vite at du har kontroll på ting, så nå er det ikke fult så mye stress...

Merker at nå begynner det å bli virkelig at jeg faktisk skal dra! :O Skummelt, men sykt spennende:) Da er det bare for meg å få fiksa mappa så er det å vente på å få vertsfamilie:P

Hyggelig å høre at folk vil følge med på bloggen min!


Blogges! Frida:D

2 kommentarer:

  1. WOW! Det er helt sykt bra gjort at du er ferdig med søknadsmappen allerede! Min ble sendt til Aspect sånn to uker etter fristen, hehe... Flink, er du:)<3

    SvarSlett
  2. hehe:) Takk:D! DU vi skal møtes veldig snart! Kveld=taco+film+snakk:D! Trenger å prates litt nå føler jeg:P <3

    SvarSlett