tirsdag 28. juli 2009

I'm BACK!

Yesda!
Jeg er tilbake med MASSE nytt og fortelle dere :D Kom hjem fra Hellas i dag etter en vill kveld på byen natt til i dag, (neida, joda) høhø. Uansett - føler meg som et takras akkurat nå så skal bli godt å ta en dusj! Orker ikke å skrive om alt som har skjedd i dette innlegget, men det kommer det også. Har MYE å fortelle :) Forresten så er det nå under 1 mnd til jeg drar til USA, jeg gjentar meg selv : S Y K T. Har også helt sikkert brukt altfor mye penger i Hellas som jeg tjente når jeg jobbet tidligere i sommer, fail.no... Uansett! Dere hører fra meg ;)

Ps. IDA du er kul - hadde en super tur med deg :D

Frida

6 kommentarer:

  1. Tenkte jeg kunne legge igjen en liten kommentar, for jeg fikk familie i Olympia, Washington her om dagen! hvilken skole skal du på?:)

    SvarSlett
  2. FRIDA, du er IKKE kul :) høhø, jeg gjentar det lett.no!

    SvarSlett
  3. Hei! Kas selskap du reiser med? Har linka deg forresten..:)

    SvarSlett
  4. Solveig: KULT!:D Skal gå på North Thurston High school, hva med deg? :)

    Ida: Høhø.com

    Lindaemilia: Reiser med Aspect!:) Hyggelig!

    SvarSlett
  5. Hello, du reiser om lenge: jeg reiser om 11 dager! (Begynt å pakke og rydde ut av rommet sier du?, nei...)

    SvarSlett
  6. Jeg skal på river ridge high school jeg:) koslig å vite at noen andre nordmenn skal til samme plass daa:)

    SvarSlett