lørdag 11. juli 2009

Informasjonsbrev 4, pakkeliste og visum



Hallaaaa


Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet.. Grunnen er at jeg har hatt besøk av min venn Morten :) Det var hyggelig! Vi har vært i bursdagsfest til Ida, vært på bowling, kino (anbefaler alle "Hangover", kjempe morsom!), vi fikk faktisk en ettermiddag der vi grillet grillspyd, så var vi på besøk hos søsteren min i går.. Han reiste i dag - så nå har jeg litt tid til å skrive :)




Neste som skjer nå er Hellas med Ida! Vi drar 14 juli ca klokka 4 om morningen, så Ida skal overnatte hos meg den 13 ;) Jeg gleder meg helt vilt! Spesielt til å få litt brunfarge.. Har jo bare vært dritt vær her denne uka (når jeg IKKE jobber.. Typisk..) Jeg må nok starte å pakke litt.


Informasjonsbrev 4 har kommet! Det aller siste faktisk. Hjelp, dette begynner å bli farlig virkelig. Tehe.. I tillegg kom det en pakkeliste - der sto det ting det er lurt å ha med + hvor mye man burde ta med.. Er jo ikke akkurat lett å vite hvor mye du skal ha med deg 1 år borte.. Jeg har forresten fått mine første dollar! Er så rart at jeg skal bruke disse pengene et helt år, synes de ser fake ut jeg men, eller hva? :





Jeg fikk også tilbake passet mitt + ferdig visum :) Så er deilig å være ferdig med det styret! Vi sa i fra til Aspect at jeg skulle på ferie 14 juli - så trengte passet til da - dermed fikk de ringt ambassaden og jeg fikk heldigvis passet tilbake før jeg reiser (nødpass er passe kjipt, koster 450 kr ). Anyway resten av dagen i dag blir filmdag for min del! Jeg skriver vel litt før jeg drar tenker jeg.





Dere får ha en fin helg videre!

Frida

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg syns også dollarene ser litt fake ut egentlig :P
    Heldig som er ferdig med visumstyret, jeg skal ikke inn før på onsdag jeg.. :P

    SvarSlett
  2. HEllllllllllllllas here we come!:D Gruer meg nesten til å få pakkeliste, men sjekker postkassa HVER dag! Hehe....

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig, det er sjukt deilig å være ferdig med visumstresset. Fikk hentet det idag, litt av en befrielse! :) Jeg skal snart veksle til meg dollar, muahahahahahhaah.

    SvarSlett