onsdag 25. november 2009

Thanksgiving!

HEI


I morgen starter Thanksgiving lang-helg, og jeg er stoked! :D Gleder meg til å spise masse god mat og dra til Seattle på fredag. Blir braaa. Jeg har enda ikke fått sett New Moon enda. (jeg vet SJOKK) men skal prøve å få sett den denne helgen. Jeg, Lani og vertsfar henta Kris i dag (vertsbror) fra flyplassen. Han virker hyggelig :)


Thats it for now.


Å, det er sant. Jeg har som sagt starta med turn nå.. Det er gøy men vanskelig og du må regne med å få en del blåmerker. :P Jeg greide å lande på nakken (ikke spørr) det var ikke deilig...


Solveig og meg på "all city dance"(dans for alle high school ungdommer) Vi ble satt som profil-bilde.. hehehe
Peace out

3 kommentarer:

  1. Høres ikke så deilig ut med den der turngreia nei, men det er sikkert gøy når man får det til :D Jeg har heller ikke sett New Moon, men jeg venter på at den skal komme til spania med spansk tale. jeg vet! Merkelig! Den er foreløbig bare kommet med spansk tale. Den kom faktisk ut med spansk tale før den kom ut i USA. Merkelig. De kunne likosm ikke begynne å vise den på engelsk her før den kom på engelsk i USA, så var vel derfor ;) Stor klem <3

    SvarSlett
  2. Hei min kjære Frida! <3
    Jeg hadde vel egentlig tenkt til å sende et brev til deg, men jeg klarer virkelig ikke å få gjort det, så i mellomtiden skriver jeg en kommentar her! :D

    Jeg får vel starte med å spørre hvordan det går? Ettersom jeg leser bloggen din jevnlig er jeg meget skuffet over hvor lite den blir oppdatert, men utfra bloggen din har du det veldig bra, og det er veldig bra! :D Mulig du kanskje ikke har det så bra som du uttrykker her på bloggen, for jeg tror Aspect (hvis det er de du reiser med) har sagt at det er forbudt å skrive om sine dårlige dager. Vel, i så fall må du ha veeeldig mange dårlige dager, siden du bare blogger så sjeldent. Vi får håpe det ikke er tilfelle!

    Jeg må bare si at jeg savner deg veldig shnuppa!<3 Jeg som tenkte på Nessbyen reunion å greier.. det får vente til du kommer hjem igjen, som heldigvis ikke er såå lenge til.. Jeg må fortelle deg en ting.. for ca. en måned siden skulle jeg invitere til bursdag, og selvfølgelig skjedde dette på face..og det som er, er at jeg ble veldig lei meg når jeg holdt på å klikke på deg, men kom på at noen har stjålet deg vekk fra dette land, og gitt deg et nytt liv laangt borte.. =/

    Du våger ikke flytte dit for bestandig.. da kommer jeg å tar deg tilbake.. I'm coming for you!

    Uansett.. det er jo snart jul, og du får kose deg der borte i julelandet <3 Jeg gleder meg i hvertfall veldig til du kommer hjem igjen.. har en følelse at jeg har sagt det får, men jeg sier det igjen! :D

    Glad i deg snhuppa <3 <3

    SvarSlett
  3. Aw Birgitte!! Savner deg også vennen min!! Jeg vet, er utrolig dårlig til å oppdatere.. Men har liksom ikke hatt motivasjon til å skrive så masse, haha er ork. MEN lover jeg skal bli bedre.. Kommer til å oppdatere om 2 dager - blir nok et lengre innlegg da tenker jeg. Nesbyen reunion høres helt supert ut!!! Vi får ta en skikkelig fest da:D Jeg har det bra!! Savner Norge nå som jula kommer og gruer meg litt til å feire den så langt fra familie og venner.. Selvom det er en ny opplevelse, betyr det ikke at det er lett. Jeg kommer hjem snart! Lover, hehe. Flytte hit for bestandig gjør jeg nok ikke.. Å, skulle gjerne vært i burdagen din jeg snupp, skal tenke på deg!

    Stoooor Klem, glad i deg også vetu<3

    SvarSlett