lørdag 6. februar 2010

Vinter?!

Vinter sa du?? Nei, tror nok ikke det. Her i Lacey/Washington er det ikke så mye som et snøfnugg i lufta en gang. Skulle nesten trodd vi var midt i Mars (no joke). Skal ikke klage jeg :D Gleder meg masse til sommer, sol og varme.. Nå har vi allerede kommet til Februar og tiden fortsetter å gå i hundreOGti. Tiden går i venner og skole - snart fastpitch også når sesongen starter! Det blir arti. Trening hver dag da - men det er jo bra, for da kommer jeg i skikkelig form. Turn-sesongen er over :( Og jeg synes det er skikkelig synd for jeg ville fortsette på det. Når man begynner å bli bedre - slutter sesongen. Not good. Så kanskje jeg skal ta en "gym" klasse på studio 1 igjen?



Noe nytt som har skjedd? Tja, skal vi se.... Et nytt semester har startet på skolen og jeg starter med blanke ark :) Byttet matte-kurs så ting går bedre nå og jeg har litt mer fritid. (yeey). 24 Mars drar jeg som sagt til Hawaii! Gleder meg sinnsykt :D Hadde også et JV-meet på mandag. Gøy var det, McDonalds etterpå da.. ehh, min unnskylding er at det er 2 gangen jeg spiste der (bra sant?). I går var jeg og masse folk på "open gym". Vi betalte for å komme inn så kunne vi gjøre masse morsomme triks osv i turnhallen. GØY! Jeg SKAL lære meg backflip - så først sto jeg der å venta i kanskje 20 min, fordi jeg var super redd og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Hjalp vel ikke at Joe, Drey og Shack sto der rundt meg og hadde "pep-talk" haha. Tilslutt gjorde jeg det bare - første forsøk var ikke akkurat bra - greide å lande på hode, men det var i en sånn "pit" med masse myke pute-tinger. haha. Neste gang skal jeg greie det!









Fortalte jeg forresten at jeg har stått på snowboard?? JA JEG HAR DET! Og jeg greide faktisk å stå ned bakken *stolt*. Så nå har jeg byttet til snowboard dere. (lillebror har kapra snowbladsene mine uansett så, haha). Fjellet vi dro opp til (husker ikke navnet) minnet meg utrolig om Norge på vinterstid. Var masse snø der!! Og jeg var kjempe spent og gledet meg som en unge til å prøve snowboard. :) Forventingene ble ikke ødelagt! Forresten prøvde vi også "tubing". Det vil si at vi satt i romperister-ringer og kjørte ned bakker, ganske så gøy :D







Kommer vel en oppdate om ikke så altfor lenge.
Frida

2 kommentarer:

  1. Haha Virkelig bratt den bakken du sto ned på bildet rett over her :p søt du er!

    Det ser skikkelig gøy ut med turn. Synd det er over da. Litt rart det der med sesonger i USA. Du spilte jo volleyball også gjorde du ikke? Men så var sesongen over. Man kan da ikke bli superflink om sesongen bare plutselig er over og man ikke trener mer? Hm.. Jeg har forresten begynt med håndball nå! På et damelag i Zaragoza. Kjempegøy :D

    Stor klem fra Runa <3

    SvarSlett
  2. Nice at du landa på hodet da, var sikkert et fint syn haha. Ser det for meg!

    SvarSlett