lørdag 24. april 2010

Hei jeg er 18 år!!!!

DA ble jeg søren meg 18 år jeg også.. Hadde en kjempe koselig bursdag i går med venner og host-family.. Har egentlig ikke helt gått opp for meg at jeg nå er myndig og voksen. Det er bare veldig rart, men føles også veldig bra! Dagen started med å våkne opp som en helt vanlig annen skoledag, bare at det var myyyye lettere å stå opp! Rart hva? Jeg kom på skolen og i første time ble jeg kalt ned "at the end of the period" for å finne masse ballonger som var til meg fra Nathalie:D Kjempe koselig!! Jeg fikk også ballonger fra Kansas og Lani så jeg hadde litt vanskeligheter med å gå gjennom klasserom dørene. Jeg digger ballonger så ble kjempe glad jeg:D Fikk masse bursdagshilsner og til og med en sang "in the commens" foran alle sammen during lunch. Treningen var som vanlig helt til treneren kom med stoooor kake til meg som var en fastpitch kake!! Softball og balltre var pyntet opp på kaken og det sto: "Happy birthday Norway" :D









Jeg kom hjem og fant flere ballonger til meg fra vertsfar og en bursdagskake med "Happy birthday Frida". Jeg ble bare glad jeg.. Senere dro vi til lazertagg for å spille litt :D Det var gøy det. Senere dro vi tilbake til huset og flere venner kom. Spise mat, hørte på musikk, prata og dansa:) OG JO - når det var tid for kake slukket de alle lysene så det var mørkt også tente Lani bursdagslys på kaken og de sang bursdagsangen for meg.. Etter å ha blåst ut lysene kom Shaq (en venn av meg) og luktet på kaken. "Wow, this cake smells amazing" selvfølgelig måtte jo jeg lukte da!! Dermed prøvde han å stappe trynet mitt ned i kaken - noe som misslyktes fordi jeg greide å sno meg unna. hahah:P Men da sa han bare "Whatever!" og tok hånda si tok masse kake (med hånden) og stappa det i ansiktet mitt. Jeg hadde kake i HELE trynet. haha. Måtte jo selvfølgelig gi han en god klem da......



Fikk også maaaange hyggelig hilsner på facebook! Startet å svare på de fleste, men måtte gi opp etter 10 stk. Når det i hvertfall var over 150 hilsner. heheh, setter veldig pris på det da!! :D Jeg må si at det var litt surt å ikke kunne gå ut på 18 årsdagen og vel ja - kjøpe drikke lovlig. heheh, men sparer det til sommeren. DET ER JO BARE 2 MND til foreldrene mine kommer ned :) Og jeg skal reise hjem. Hjelpes - tiden flyyyyr. Gleder meg til å se alle i Norge igjen:D Blir i hvertfall en stoooor fest med kjente og kjære. Kan nesten ikke vente.

Tusen takk til alle som gjorde dagen min en super en!! Jeg er SØREN MEG MYNDIG!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var Frida!! Håper du hadde det helt superdupert :D Jesper har vært på besøk denne helga, så jeg har ikke hatt helt kontroll på tid og sted. haha. Gleder meg massemasse til vi er hjemme igjen! Og hey, da kan vi kjøpe drikke lovlig ja! Stooor klem <3

    SvarSlett
  2. Forresten. Utrolig kul header! Skikkelig Americanized du! Turn, surfing og fast-pitch! <3

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!!
    Så koslig med kaker og ballonger :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen som var! :)
    jeg bare lurte på en ting, hvilken organisasjon er du i USA med?

    SvarSlett