fredag 27. februar 2009

Søknadspapirer!


Hei!


I går kom det en konvolutt fra Aspect i posten - som inneholdt MASSE papirer.
Dette er de papirene jeg (foreldre, lærere) må fylle ut og sende tilbake innen 14 dager :

- Parent letter

- English Teacher Recommendation

- Transcript of grades (siste 6 terminer)

- Certificate of Health

- Kopi av vaksinasjonkort

- Diverse bekreftelser

- Additional student information

- Rules for Student & Parents

- Liability release agreement...

-Fotosamling (2 A4 sider)

++++ Så la oss bare si at jeg har en del jeg skal gjøre i helga!

Det er enda litt uvirkelig dette her, kjenner at jeg får noen sommerfugler i magen når jeg tenker på det, men sammtidig virker det så langt borte. Det er sikkert fordi jeg bare er i begynner fasen eller hva? :P

Vil også gratulere Ida som har fått tildelt vertsfamilie allerede! Hun skal til England :)
Frida




3 kommentarer:

  1. Mye stress ass :)
    Men det er jo helt sikkert verdt det da :D

    SvarSlett
  2. Jo tuusen takk:D
    Det får nok du etterhvert også, bare du får fylt ut de j*********vla papirene! Det er serr tidkrevende. Men samtidig litt moro også! Kos deg:)<3

    SvarSlett
  3. Du klarer det nok bra vennen:) Dette blir nok bra for deg, du trenger å forlate "redet" vettu! Synes du er SUPER tøff som tørr dette jeg da:) Send meg en meld med en gang du får vite hvor du skal (mase mase) tenker på deg!

    klem *Storesøster*

    SvarSlett