tirsdag 3. mars 2009

Omg!


Guys..


Det jeg sa om at jeg skulle gjøre ferdig masse søknadspapirer i helga faila litt.. Har ikke fått gjort noe i helga:P haha, SKJERPINGS! Venter på papirer som jeg har levert til lærere - også har jeg plukket ut bilder jeg skal ha med i fotoalbumet mitt:) (det er da noe, lite, men noe). Gleder meg veldig til jeg blir ferdig! Det blir mer "sikkert" at jeg drar - etter jeg har godkjent plassen min ved å betale første delbetaling og sende inn søknaden før 9. Mars.


Ønsk meg lykke til! :P

Vi blogges seinere, Frida:)


3 kommentarer:

  1. Hei! Så fin blogg du har laget! Nå kan jeg lese denne hver dag, mens du er USA og jeg er i Canada! :D . <3 Forresten har jeg en plan om å lage blogg også. Jeg bare gidder ikke. :P

    SvarSlett
  2. Takk:D! Det må du gjøre - det er faktisk litt gøy. Når du har noe å skrive om:p Og når folk kommenterer! :D Da skal jeg lese bloggen din også;)

    SvarSlett
  3. Jeg skal også følge med på den her!:) Forresten kjenner jeg veldig godt igjen det med søknaden... Hehe. Jeg brukte driiiitlang tid!

    SvarSlett