tirsdag 10. mars 2009

1 dose overstått


Hepatitt a&b første dose er da overstått! Den tok jeg nemlig i dag. Den var litt vond synes jeg - siden den gikk rett i muskelen i armen :S MEN som dere ser her så overlevde jeg :P

Var også hos legen i dag og fikk fiksa legeattest - som jeg fikk skannet inn på pc (skanneren fikk jeg låne av min onkel) og sendt til aspect OG alt dette til fristen!:D Jeg er litt god. :P men det har krevd sitt. Nå må jeg nemlig tilbake til tangen på legesentert å ta TB-skin-test. hmp :@ LITT irriterende å måtte fly frem og tilbake sånn, men hva skal man gjøre...

Nå er det bare å vente på å få beskjed fra aspect om vertsfamilie og skole (noe som kommer til å ta sin tid.. :S). JEG har i hvertfall gjort min del av kaka, så nå skal jeg slappe av :)


Frida

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig i at den vaksinen var litt vond... Nå er det heldigvis bare den siste delen igjen, for min del :D

    SvarSlett
  2. Jeg har også tatt første del av den vaksinen ! Det var litt ikke-digg.

    SvarSlett