lørdag 14. mars 2009

Endring:)!

Hei hå!

Jeg har bestemt meg for at denne bloggen ikke bare skal handle om USA - turen, men også om min lille hverdag - for det er ikke så mye å skrive om USA enda, dermed vil jeg skrive litt mer, for det er gøy:P Så jeg har endret bloggen min litt! :) Jeg må også legge til at Ida skal være med til Hellas til sommeren! Vi skal til en øy (som jeg endelig husker navnet på) som heter Hydra. Det blir suuuper bra:) Gleder meg allerede...

Ellers har det ikke skjedd så mye nytt. Fikk et brev fra Aspect i posten i går som inneholdt informasjon om alt mulig - det første informasjons brevet (av 3 eller no). Ellers skjer det ikke så mye.. I dag får jeg besøk av 2 supre jenter - Runa & Anine det blir veldig koslig å treffe dem igjen. Det er år og dag siden sist vi hadde filmkveld sammen så det blir bra:D!



Jeg må bare legge ved et bilde av øya Hydra i Hellas (så vet du sånn ca hva du kan forvente Ida :P) Kos dere videre! Og god helg!


Frida:)



4 kommentarer:

  1. Oh, jeg gleder meg skikkelig!:D Kos dere i kveld, da:)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også til Hellas! Vet dere hvor dere skal? :)

    SvarSlett
  3. Ja:) Vi skal på en øy (som jeg ALDRI husker navnet på) men stedet er bestemt:P Det er ikke biler der - bare sykler:P Også kan vi dra inn til fastlandet med båt! det er litt digg:)<3

    SvarSlett
  4. Forresten, så var vi på Hydra i sommer ! (Siden du hadde bilde av det) Det var kjempefint der, og så hadde de ikke biler, men esler! :P

    SvarSlett