søndag 15. mars 2009

Ny livsstil?


Helåen!


Laget vårt skulle egentlig ha spilt kamp i dag. Siste hjemmekampen vi noen gang kom til å spille med laget, MEN NEI DA. Bortelaget trakk seg ! Og det samme dagen.. Jeg hadde gledet meg skikkelig til å spille denne kampen fordi vi hadde garantert knust de :p Jeg satt faktisk i drakten min når jeg fikk melding av treneren. SURT! Ahg, jeg ble sint! Så da bestemte jeg meg for å ta en joggetur - å få ut frustrasjonen. Det hjalp! Og da jeg kom hjem (sliten og varm vel å merke) la jeg frem en matte og satte på treningsvideo - som jeg fulgte :P DA ble jeg ganske sliten, men det var deilig etter at jeg hadde dusja! Jeg har også bestemt meg får å slutte med godteri. Heller spise god frukt. Da mener jeg tropisk frukt og skjær opp så det er mye diggere å spise (det hjelper!). Så da er det bra å bli sunn!:D Ellers skal jeg få gjort litt lekser og deretter senga:) Mandag i morgen igjen da folkens. Helga har bare rast forbi (som vanlig). Det jeg gleder meg til nå er påskeferien - for da er vi ferdig med alle tentamner:D! Også skal jeg til trøndelag å møte familien og selvfølgelig Elise, Solveig og Morten:) !


Snakkes! Frida

4 kommentarer:

  1. Frida - den treningsvideoen ønsker jeg meg til bursdagen min! Så digg at dere er ferdig med tentamnene snart, forresten! Vi begynner med dem først ETTER vi. Jeje.

    SvarSlett
  2. Hehe, den funker! brenner i musklene:P
    Det skal jeg huske på =) Ja, er bra at vi har tentamnene uka før påske:) Da kan man slappe av ordentlig i ferien;) <3

    SvarSlett
  3. hoho, jeg GLEDER meg!! :D Morten da, haha xD

    SvarSlett
  4. nå fikk jeg endelig til å kommentere og (Y)

    SvarSlett