tirsdag 17. mars 2009

2 informasjons brevet






Helo:)




Jeg har da mottat det andre informasjons brevet fra Aspect. Det inneholdt info om godkjenning av året og forbredelses kurset i New York (noe jeg absolutt vil være med på). Ellers var det ikke noe mer enn det. Litt kjedelig I know, men det viser i hvert fall at ting går fremover (sakte, men sikkert). Egentlig burde jeg sitte å gjøre lekser, men er så utrolig umotivert :/ Det er så ORK...




MEN man må likevel gjøre de. Jeg har prøve i morgen i spansk og prøve på fredag i Naturfag.. Så har egentlig nok å gjøre. Etterpå er det frustrerte fruer som jeg skal se:D Da er vi nesten ferdige med tirsdag allerede folkens! Ikke så lenge til helg, haha:P Onsdag er den tyngste dagen i uka, etter den så er det bare å vente på helg:D


Kos dere videre! Frida:)








1 kommentar:

  1. Hei, jeg har ikke fått informasjonsbrev ennå. Dårlig gjort.

    SvarSlett