torsdag 19. mars 2009

Jobb?


Hei hei...


Nå for tiden er det ikke lett å få seg jobb! I hvertfall ikke på Aker brygge... Som dere vet skal jeg jo til USA til høsten og trenger derfor å spare opp litt spenn, noe som er litt vanskelig hvis jeg ikke har jobb. Det er så stress, men må likevel gjøres. Hvis det er noen som vet om en ledig jobb, et eller annet - hadde det vært KJEMPE fint hvis dere kunne tipsa meg - er litt desperat :P De jobbene jeg har søkt på er klesbutikker, men de har vist nok arbeidere for tiden. De trenger vist litt hjelp nå til våren, kanskje jeg får en telefon om ikke altfor lenge... Ellers skjer det ikke så mye. Jeg starter på skolen halv 1 i dag, noe som gjør at jeg kan sove lenge:) Det hjelper veldig! Da blir jeg ikke helt utslitt på fredag..


Uka har bare sust forbi som vanlig. Jeg synes det rett og slett er litt skummelt at tiden går så ufattelig fort! :O Med informasjonsbrevet jeg fikk for 2 dager siden sto det om New York tur som er på 4 dager. Har lyst til å dra på det! Tror jeg kan tjene litt på å treffe andre utvekslingsstudenter og se litt av USA (har aldri vært i USA før - så :P)

Og som sagt! Jeg takker for ALLE tips:)


Sjalabays, Frida:)

2 kommentarer:

  1. Hei du! Jeg tror egentlig du bare burde skrive en CV og kopiere den opp til mange eksemplarer. Også drar du til byen (ikke på lørdag, for da jobber aldri daglig ledere og sånt;) også går du på massevis av butikker og gir ut CVen din. På aker Brygge er det nok veldig populært å jobbe, men det er jo utrolig mange butikker som ligger i sidegatene til Karl Johan og sånn da.. siden du sikkert ikke orker dra så utrolig langt hver gang du skal jobbe ;) hihi <3

    SvarSlett
  2. Enig med Runa der, du må nok bare ikke gi deg, ring og møt opp! Du må vise at du er interresert og ivrig:) DU får det nok til bare ikke gi deg!! Trenger du hjelp er jeg her!!

    Glad i deg søster!!<3 God tur til trøndelag, hilse de alle sammen masse!!!! klemklem

    SvarSlett