tirsdag 14. april 2009

Andre dose vel overstått:)


Hi!

I dag hadde vi bare 2 timer på skolen - to timer norsk (kjedelig) fordi vi ikke skulle ha gym i dag. Etterpå skulle jeg ta TB-skin test som jeg tok på nesodden helsesenter. Den har jeg også tatt en gang før pågrunn av BCG, men heisann vi tar den en gang til (sjekke om jeg er positiv, noe som er mest sannsynlig. Da må jeg også ta lungerøntgen, hmm.. USA krever mye:P). Uansett da jeg hadde tatt den måtte jeg vente en stund og tok bussen opp til Bjørnemyr for å ta andre dose av Hepatitt A & B. Det gikk også bra:) Så da er jeg ferdig med sprøyte styret - en så lenge. Kjenner at jeg begynner å bli LITT utålmodig når det kommer til vertsfamilier. Får høre at fler og fler får familie nå.. :/ Krysser fingrene for at jeg blir tildelt en fin familie:)

Nå er det ikke såå lenge til sommeren. Rundt 2 mnd bare:) Det håper jeg går fort! Jeg har også bursdag om 9 dager faktisk:D 23. April<3>
Hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar