mandag 13. april 2009

Hvor ble det av ferien?


Heia:)


Da er det søndag og ferien er over.. Tiden har gått så utrolig fort at det egentlig ikke burde vært lov. Jeg har da vært i Steinkjer i ferien og de siste dagene i Stjørdal. Har kost meg masse der og skulle ønske jeg fikk brukt mer tid der. Skole i morra da. Ikke særlig motiverende må jeg si. Begynner å glede meg til sommerferien FØR jeg har begynt på skolen igjen.. EH ja, det sier litt. Uansett: I morra er det 2 timer skole fordi vi har avspasering fra gymmen. Så skal jeg ta halv 11 båten til nesodden helsesenter og ta TB- skin test. Dermed må jeg loke med ett eller annet for klokka halv 2 skal jeg ta Hepatitt A&B dose 2. yes. blir mye sprøyter på meg! Ellers denne uken skjer det ikke så mye.. Vi får se:)

Legger ved et lite bilde av Morten og meg fra påska:)

Hade!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar