torsdag 2. april 2009

FERIE:D!

Hei og hopp!

Først må jeg bare meddele dere at det med Robert Pattison VAR APRILSNAR.. Ja så jeg ble GRUNDIG rundlurt kan man si.. (det er jo bra, men likevel...) Det kan dere se her: http://www.filmweb.no/filmnytt/article207946.ece



I dag hadde jeg siste tentamen som var engelsk... Ja SISTE, hihihih. DET er digg det:) I tillegg skal klassen på kino i morra og se bienes hemmlige liv. Og bare så det er sagt så er det IKKE bier det handler om, haha:P Vi skal møte halv 11 på saga så da får jeg sovet litt lenger:) Da er det rett og slett å si GOD PÅSKE fordi jeg tror ikke jeg kommer til å skrive noe mer før etter påskeferien. Grunnen er at jeg drar til Steinkjer! Blir hyggelig ja:) Så dere få ha en strålende påskeferie.

HADE:D!!

2 kommentarer:

  1. Hey=) Jeg reiser også til USA til høsten. Hvilken org. reiser du med? jeg reiser med explorius=) men jeg tar å linker deg jeg=)

    SvarSlett
  2. Så gøy da:) Jeg reiser med Aspect. Veldig fornøyd med de. Så hyggelig!:)

    SvarSlett