onsdag 1. april 2009

NEI!! :S


JA, jeg har tenkt til å skrive et lite innlegg bare så jeg får ut frustrasjonen min:

Jeg fikk da vite nå nettopp at Robert Pattison TREKKER SEG fra resten av twilight filmene!! AH WTF?? Han må jo spille i de da ! Det kommer jo til å bli helt facka hvis han slutter etter første filmen.. Også går det rykter om at Kirsten Stewart også skal trekke seg.. hahahah det er bare STØGT. De burde jo skjønt at dersom du får rollen i første filmen så MÅ du jo spille i ALLE filmene, er de helt LOKA. AH... Jævelig teit...

Btw: Robert skal bli erstattet med Zac Efron...... Altså har ikke noe i mot Zac, men Robert var liksom perfekt for rollen - og da kan man ikke bare BYTTE han ut :@


HADE!

2 kommentarer:

  1. De kan ikke bytte han ut med Zac Efron?! Egentlig kan de ikke bytte han ut i det hele tatt. Det var dust. Jeg er enig med deg, det er helt dustete. !!

    SvarSlett