tirsdag 31. mars 2009

"Lesedag?"


Heia:)

Denne uka er det som sagt tentamensuke.. Dermed har jeg "lesedag", noe som er veldig deilig- fordi da kan jeg sove lenge og bare loke heftig en hel dag uten skolen. Det er egentlig også litt teit fordi vi ikke har fått noe å øve på til tentamnene.. men, men greit for meg egentlig..

Hittil har jeg egentlig ikke gjort noen ting. Bare spist frokost og dusja for de som ville vite det.. :P

Jeg må bare slenge med noen flere bilder fra fredagen:) Det var en arti kveld.

Meg som kanin:D


Gussi, Mia og Fredrik - som militærfolk og cheerleader:)



Meg, Birgitte og Kristin - bra kombinasjon? :)




Michael og Martin som B-gjengen og fartøy valen kaptein, hehe




Nå er det heller ikke så lenge til påska heller :D DET er digg det.. Men først er det norsk- og engelsk tentamen da.. Fredag er det fagdag i samfunnsfag - da skal vi på kino:D Enten se yatzy eller en dokumentar om Fritzel.. Håper på Yatzy - synes den ser bra ut:) SÅ på søndagen bærer det oppover til Steinkjer. Det blir koselig å se familien igjen og SELVFØLGELIG vennene mine i Stjørdal:D Gleder meg masse!

Det som er litt digg er at vi er ferdig med alle tentamnene når Nesodden VGS starter med sine, mohahah Ida;D Da kan dere kose dere med 5 timers tentamner (når vi har 3 timer (6)).

Ellers i dag kan jeg jo gjøre en liten innsats på engelsk lesing.. Aner egentlig ikke helt hva jeg skal lese på, men det får jeg bare ta som det kommer.. Det eneste jeg vet er temaet for Engelsken som er "personal values" - et tema som jeg IKKE likte i det hele tatt :/ det er et STORT tema, noe som gjør det vanskelig å skrive.. Jeg pleier alltid å bruke i hvertfall en halv time på å finne ut hva jeg skal skrive om.. ÆH. jaja.. Fantasien er på topp - eh nei...

Det jeg heller ikke har skrevet så mye om nå er USA tur, he-he.. Jeg må hente et papir fra kontoret i morgen også har jeg bestilt time til TB-skin test i dag noe jeg har drøyet med å gjøre.. Den skal jeg ta 14 april - samtidig som Hepatitt A og B vaksine.. Så blir mye sprøyter den dagen :/ JAJA sånn er det.




Hade ( som Ida så fint sier :P)

2 kommentarer: