lørdag 28. mars 2009

Helg!

Helåen:)


I går (- til i dag) var jeg på utkledningsfest hos Kristin. Det var Mia som feiret bursdagen sin! Det var utrolig morsom siden neste alle hadde kledd seg ut (jeg kledde meg ut som en kanin:P)! Vi pratet og danset og det var egentlig helt toppers å se alle vennene min igjen:) Egentlig skulle jeg tatt 1-bussen hjem, men siden det var en del som skulle overnatte fant jeg ut at jeg ikke orka å ta bussen hjem.. Så jeg overnatta jeg også :p Dagen etter våkna vi og lagde frokost. Det var kjempe koselig! Alle satt rundt bordet å drakk te og koste oss:) En fin avslutning vil jeg si!

Ellers tror jeg at jeg har fått benhinnebetennelse. Det er ikke særlig digg for å si det sånn. Det kjennes ut som noen slår noe hardt inn i leggene mine når jeg har løpt eller stått lenge.. :( Så sånn er det...

I kveld skal jeg til Ida på filmkveld med Guro og Kristin! Det gleder jeg med til! Blir helt sikkert veldig hyggelig. Skal også overnatte der - så får ikke sovet i senga mi denne helga. he-he.

På mandag har jeg UHELDIGVIS mattetentamen, noe jeg ikke gleder meg så veldig til.. Hele neste uke har vi alle tentamnene + lesedag og fagdag i samfunnsfag (tror vi skal se Yatzy da:D). SÅ er det ENDELIG påskeferie.. Kjenner at jeg trenger ferie nå:) Og da bærer det oppover til Steinkjer og Stjørdal:D Gleder meg<3>


Prekast!
Frida:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar