søndag 19. april 2009

Snart ny uke...


Heisann.

Denne helga (som alle andre helger) har flydd forbi med stor hastighet. Skjønner ikke hvor tiden blir av.. Det er faktisk ikke såå lenge til sommerferien nå og dermed heller ikke så lenge til avreise til USA. Jeg fikk mail på fredag, nei jeg fikk 2 mailer på fredag fra aspect. På den første sto det : "Vertsfamilie" som tittel. Da trodde jo jeg selvfølgelig at jeg var så heldig å få en vertsfamilie, men før jeg ble tatt av "glad-bølgen" så jeg tittelen på den andre mailen - der det sto: "Beklager......". Da skjønte jeg det med en gang... Ja, de hadde sendt mailen til FEIL Frida.. EHM. Fint... jaja, jeg rakk ikke å bli helt på tuppa før jeg så den andre mailen så ble ikke så forferdelig skuffa. Hadde vært værre hvis den ene mailen hadde kommet ETTER jeg hadde sett den første.

Anyway: Lørdagen gikk med til bowling og peppes + en liten fest senere på kvelden. Vi skulle liksom feire Håkon sin "bursdag" som var den 18. Februar - det var veldig hyggelig:)

I dag fikk jeg besøk av Birgitte - noe som også var veldig hyggelig - vi så filmen "Mandy Lane" (med en totalt uventet avsluttning).. Cool..

Det er da søndag.. IGJEN. Arg - irriterer meg over det hver gang.. Selv om det også er veldig deilig. En sløvedag rett og slett. Så resten av dagen i dag skal jeg (ja du trodde riktig) SLØVE.

Neste uke blir fylt med : Skole, lekser(?), og TRENING (masse). Så vi får se om jeg overlever til neste helg. Torsdagen blir ukas høydepunkt fordi da har jeg BURSDAG:D Gøy.. (selv om 17 ikke er så stor forskjell - så er det litt deilig å komme over 16' stadiet).

Dere hører vel fra meg senere..
Frida:)

1 kommentar:

  1. Sitter og tenker AKKURAT det samme om søndager!..

    Håper du overlever da, hadde vært kos :P

    SvarSlett