onsdag 22. april 2009

Siste dag som 16 åring:)

Jadda.


Jeg har da bursdag om mindre enn 3 timer! Herlig! hehe, blir deilig å komme over 16 stadiet må jeg si. Også er det bare 1 år igjen til jeg blir 18! Cool..

Dagen har vært lang - men har gått bra (fordi jeg har bursdag i morra :p). Ellers har jeg ikke fått gjort så mye.. Skal bake kanel-kringle til i morgen (bursdag) som jeg skal ha med på skolen til alle mine søte klassekamerater. Victoria har bursdag på samme dag som meg, så hun tar med IS :D Det er kos. 23 april er best sier bare jeg:) Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at klokka skal bli 00:00 for da har jeg bursdag. haha. (skal bake også da - før den tid). SÅE..

(nå har jeg klart å nevne bursdag 5 ganger i et innlegg, bra Frida.. jeg er litt spent skjønner dere. hihi)

Hadem!:)

8 kommentarer:

  1. Aiiiiight! Gleder meg til jeg også blir 17, så kan vi være 17 sammen i Hellas B-)

    SvarSlett
  2. Hei : )

    Gratulerer med overstått dag forresten! Jeg skal også være utvekslingsstudent i USA til neste år. Greit om jeg linker deg?

    June / larobiah.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Tusen takk:) Så kult! ja går bra det, legger til deg også;)

    SvarSlett
  4. Hei : )

    Jaa, er skikkelig glad jeg fikk vertsfamilie så tidlig, men jeg søkte jo ganske tidlig også, kan ha noe med det å gjøre..

    JA, Hawaii hadde vært sinnsykt bra:D

    Forresten, hvordan organisasjon reiser du med?

    June / larobiah.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Oja ;D

    Ja, jeg er også veldig fornøyd, og der virker som at Aspect har oversikten over hvem de sender ut, og det i seg selv er jo positivt. Er også veldig fornøyd;D

    SvarSlett
  6. Vet du noe om nårtid du reiser enda da? :)

    SvarSlett
  7. Ja, det er sant; p

    Blir veldig spennende da: D

    SvarSlett