fredag 24. april 2009

Herlig bursdag:)

Hi!

I går hadde jeg som sagt bursdag - og dagen var bare HERLIG. Så mange gratulasjoner og en liten overraskelse fra de på skolen med lys og bolle. Så søte:D! Hadde med kringle da, noe som ble veldig vellykket virket det som :P Jeg fikk: Penger, digital fotoramme, klær ++ :)
Lenge siden jeg har hatt en så fin bursdag:D Etter skolen ( jeg startet halv 1 DIGG! så fikk sovet til 10) dro jeg hjem og så bar det videre til ski hvor jeg og familien spiste på egon. God mat ja:D
Så vil egentlig bare takke alle sammen for gratulasjoner og klemmer +++. You made my day!:D
Ble helt overrasket over hvor mange som faktisk bryr seg om deg og hvor MYE de egentlig gjør det. Ble veldig positivt overrasket da:)

SÅ, når det er sagt. Det er helg igjen - og jeg skal sitte barnevakt i dag.. Greit nok siden jeg trenger penger, hehe. Så mandag skal jeg og Tonje på Twilight-party. Høres veldig gøy ut og vi får Dvd'en 2 dager før alle andre:P Gleder meg!

Hadem og takk igjen for at dere gjorde burdagen min ekstra bra:D

1 kommentar: