fredag 1. mai 2009

Langhelg!:)




Hei!

Nå er det en stund siden jeg har skrevet, har ikke hatt så mye tid - også har jeg glemt det litt, egentlig.. Anyway! I går til i natt (natt til 1 mai!) så var jeg og maange andre på prestekjær og grillet og hadde det gøy! Jeg synes det var utrolig hyggelig i hvert fall! Det kom mange man ikke har snakket med på en stund og det var gøy å "ta opp tråden" igjen.. Som de fleste merket, så var det utrolig varmt i går! (ble kaldere utover kvelden, men ) Så stranda var GREAT (Y)!

Så litt tilbake til USA tur.. Jeg har fått tilsendt det 3 info. brevet. Der sto det enda mer om USA-turen osvosv. OG en ting til! ENDELIG har jeg kommet på den amerikanse Aspect hjemmesiden for utvekslingsstudenter! :D Har venta en god stund og sjekka siden hver dag, og endelig fant jeg meg selv:P haha, jeg er forresten den eneste "Fridaen" på siden (av alle jenter) ! Det er litt kult.

I dag er det fortsatt strålende sol, så har tenkt meg en tur ut snart. DEILIG! Kan nesten ikke vente på at sommerferien skal komme:) Først er det jo selvfølgelig eksamner og prøver, men shit dau. Må kose seg litt forde!


Ha en fortsatt fin langhelg, også får jeg skrive litt mer senere! :)

2 kommentarer:

  1. Å JA! Gleder meg masse til du/dere kommer nedover! Blir kjempe bra:) <3

    SvarSlett