onsdag 6. mai 2009

BØ (ja jeg vet du ble litt skremt)



Jeg er sliten! Har vært på skolen fra halv 9 til ca halv 6 i dag:O MAD! I know... Skolen varte fra halv 9 til ti på 4, men så var jeg igjen på leksehjelpen så jeg fikk gjort noen oppgaver til Naturfagprøven vi har på fredag (yes.. nei). Det som var en liten opptur i dag var at vi lekte boksen-går i dobbel spansktime isteden for å ha spansk, haha, gøy! Folk ble så engasjerte at to av guttene greide å brake inn i hverandre så den ene landa over oss andre og den andre landa på ryggen på asfalten (digg). Men så tøffe som de er så var det opp igjen (selv om det var vondt). Heldigvis er onsdagen over snart så da er det bare 2 dager før det er helg:) ( Har gledet meg til helg siden mandag). Benhinnebetennelsen min har bare blitt verre. Såe nå skal jeg egentlig holde meg rolig osvosv fordi det ikke er noe annet å gjøre med det.. DRITT! Spesielt siden jeg endelig har begynt å trene skikkelig.. Skulle komme i drit bra form og greier men neidaså.. Hadde løpetest i går btw. Det var ikke en hyggelig opplevelse (er det aldri) der vi løp 5 runder rundt i slottsparken på tid. Veldig hyggelig å se alle menneskene som stirret på oss mens vi sleit oss rundt parken (Y). Er bare utrolig glad for at jeg er ferdig med det!


Jeg fikk en telefon fra Aspect i går da.. Og NEI jeg har ikke fått vertsfamilie.. *skuff* Det handlet om at jeg også måtte sende inn 8.klasse karakterene mine (noe jeg ikke hadde gjort - fordi det ikke var plass på arket og da tenkte jeg at det holdt med 9 og 10 karakterer, men NEIDA). Så da sendte jeg de inn i dag.. Håper alt ordner seg.. På lørdag skal jeg på Aspect møte - blir spennende! Gleder meg til å få mer info om ting som skal skje osv. Litt senere på kvelden skal jeg ha "voksenbursdag" YEY (direkte oversatt: STRESS). Men blir hyggelig daa;)

Fredag blir det vel ut (etter å ha vaska store deler av huset vel å merke). Grillings med vennene<3>

Ja, det var vel det...

1 kommentar: