torsdag 14. mai 2009

Dritt dag? JA!

Dagen starta bra. Jeg starter sent på torsdager så jeg får dermed også sove lenger. Da jeg gikk ut av huset i en hvit, tynn sommerjakke, begynte det å regne litt smått. Men så positiv som jeg er tenkte jeg selvfølelig at det kom til å gå over ganske raskt. Der tok jeg grundig feil for å si det mildt. Det som skjer er - når jeg går av båten - at regnet bare øker i styrke og det blåser så regnet kommer sidelengs... Jada, så tror du ikke jeg ble rimelig våt når jeg var fremme ved skolen (gikk fra aker til skolen)? Å joda... Hadde til og med blitt våt gjennom jakka. (Y) Uansett, vi fikk vite hvem som kom opp i skriftlig eksamen (engelsk) i dag. Jeg ville IKKE komme opp, ville heller komme opp i muntlig enn skriftlig. Gjett hvem som kom opp! JA riktig, meg.. Jeg var faktisk også den første som ble ropt opp også. hahaha, ja det er egentlig ganske komisk. Å nei, jeg er ikke ferdig enda.. : Vi får vite (etter at folk er ropt opp, 6stk) at vi har like stor sjangs for å komme opp i muntlig eksamen som alle de andre (selv om de ikke kom opp i skriftlig). Dermed kan vi faktisk komme opp i både skriftlig OG muntlig, mens noen ikke kommer opp i det hele tatt.. Herlig hva?? Mhm, akkurat sånn jeg følte det også. Det som topper det hele er at de som ikke kom opp i skriftlig får fri de dagene vi har lesedag og eksamen. Så det betyr at de andre har 1 dag på skolen neste uke. hoho. Selvfølelig måtte jo de godte seg litt ekstra mye da. Siden de ikke kom opp liksom.
Så ja, der har dere dagen min i dag. Gleder meg til å legge meg.

HADE.

3 kommentarer: