mandag 18. mai 2009

Vertsfamilie! :D

Jada dere! Da har jeg endelig fått vertsfamilie!:D Er helt i hundre her jeg sitter og prøver å skrive, he-he. Jeg så at jeg hadde fått mail, men tenkte selvfølgelig at det bare var reklame eller noe sånt. Men NEIDA jeg hadde fått vertsfamilie:) Jeg skal til Olympia city i Washington state. Familien består av 4 medlemmer: Mor, far, vertsøster på 16 (like gammel som meg, født i 92) og en vertsbror på 19 (han skal på college da, men i mellomtiden skal jeg dele rom med vertsøster). De har også 2 hunder, 1 cat og 2 fugler som kan snakke, hehe. Blir utrolig morsomt å få se noen bilder av huset og dem osv. Har sjekket adressen jeg fikk på google earth og det ser veldig bra ut:D Har virkelig gått opp for meg nå. Gleder meg sinnsykt mye:)

Skriver mer når jeg vet mer osvosv. YES:D Washington here I come;)

Blogges!

6 kommentarer:

  1. så artig frida, tenker du gleder deg nå ja:D Washington er jo ikke ille i det hele tatt, blir nok et fint år ;D <3

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult! Det er jo greit å ha en vertssøster som er like gammel som deg da :) Så sant hun ikke er totalt retard da :p hehe men det er hun sikkert ikke.

    Du er skikkelig heldig! Hilsen Jesper og Runa

    Gleder meg btw til bursdagen din :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, Frida!

    SvarSlett