fredag 22. mai 2009

Langhelg sa du?

Eksamen er vel overstått og helga er straks her! Selv om jeg ikke har vært på skolen i dag - måtte jeg fortsatt stå opp kvart på 6. mhm, jobber nemlig i dag. Jeg sitter i resepsjonen på norsk eiendomsinfo og svarer på telefoner! Jobber 8 timer i dag - så blir da litt lønn på meg :)
Helgen går med til fest og morro:D Blir gøy ja.. Neste uke har jeg 2 prøver og 1 fremføring. Etter det er det ikke mye å gjøre på skolen - noe som er ganske deilig. Gleder meg syyyykt til ferie nå og Hellas og USA tur :D

Vertsfamilien min består av Vertsfar og mor begge i 50 års alderen. Moren er fra Hawaii og er Japansk. Vet litt lite om faren enn så lenge, men skal få vite mer. Så får jeg en vertssøster på 16 (født i 92) og en vertsbror på 19, men han skal flytte med kjæresten sin til New Mexico så er ikke sikkert jeg får treffe han når jeg kommer. Familien har også 2 hunder (golden retrivere), 1 katt og 2 fugler (som kan snakke:P). Blir i hvertfall liv! haha. For de som ikke har fått det med seg skal jeg flytte til Olympia city, Washington state i september. Skolen starter nemlig 9 september.. Men så skal jeg på forkurs i New York først - så er ikke helt sikker på når jeg drar enda.. Blir vel i slutten av August. Har hatt kontakt med både vertsmor og vertssøster og de virker kjempe hyggelige begge to:D Vertssøster går på Volleyball - noe som passer bra fordi jeg har lyst til å prøve det ut selv. North Thurston High school er skolen jeg har kommet inn på- Home of the Rams, haha :) Der går også vertssøster så blir ikke helt viggo første skoledag (takk og lov) :P

Ha en fin helg alle sammen!
Frida

3 kommentarer:

  1. Du er så syyykt heldig som har fått familie Frida! :D

    SvarSlett
  2. Så sykt bra familien din virker:D:D Utrolig digg å få en vertssøster som også er født i 92! Og jobben din virker skikkelig nice:D Gleder meg til fest og morro oooog Hellas:D Jeg må kjøpe bikini og sommerklær, hehe!

    SvarSlett
  3. Frida, det høres skikkelig bra ut :D

    SvarSlett