tirsdag 26. mai 2009

Bursdagfest :)


Heihå!

Må bare fortelle litt om helgen her jeg:D Fredag gikk med til jobb som sagt og deretter bar det hjem for å "shine" huset til bursdagfesten jeg skulle ha på lørdag! Det var utrolig koselig og synes tiden gikk ALTFOR fort :/ menmen.. sånn er det nå alltid :P Fikk masse fint da:D Og eh.. en ting som gutta hadde spleiset på - mer trenger vi ikke å si. haha :P Alt i alt ble det en veldig, VELDIG vellykket kveld om jeg så får si det selv :) Kvelden gikk ut på å danse, hoppe på trampolina (seff:P), prata og litt mer dansing. Håkon, Michael, Espen og Kristin var så heldige at de fikk overnatte hos meg! Ja, så dagen etter ble det frokost ute i sola kos :D Her er noen bilder fra kvelden :




Birgitte og meg :D



<3


Trampoline er gøy :P

Dagen etter :)


Over og ut - knut :D

1 kommentar: