mandag 1. juni 2009

Cup, langhelg og sol


I helgen var jeg og hele J92 laget på cup i Stavern! Dette var den siste cupen vi skulle ha sammen før laget vårt ble splittet fordi det er så mange som skal på utveksling... Det var en kjempe koselig helg med mye hånball (selvfølgelig), sol, snakk og godteri :D En kjempe helg - rett og slett. Vi dro fredag rundt 5 tiden fra nesodden videregående skole. Runa og Julie satt på med meg (moren min kjørte). Etter en liten stund i bilen slokna alle sammen - mange som var slitne etter en hektisk uke.. Om sider kom vi frem og flere av de andre jentene hadde kommet frem til solplassen camping ( ja vi skulle sove på en campingplass i brakker - men bedre enn å sove på en skole :p). Da alle hadde kommet ble vi delt inn i husene - jeg, julie og runa sov i samme brakke - og vi fikk tildelt sengetøy og håndklær. Vi spiste middag med langbord og koste oss - selv om myggen var en smule irriterende..

Lørdag var det opp klokken halv 8! Jeg greide så vidt å holde øynene oppe.. Vi spilte 4 kamper, så var ganske slitene når vi var ferdige. Om kvelden grillet vi og fikk se slide-show med bilder fra hele håndball perioden vår (mange har vært med siden vi var 8-9 år). Det var utrolig morro å se! haha, mange morsomme bilder.. De fleste la seg ganske fort - for vi skulle nemlig opp halv 7 på søndagen.

Søndag spilte vi 2 kamper (?) og dro hjem etter disse kampene.. Hele helgen var det super vær og mellom kampene fikk vi solt oss og bada for de som ville det.. I dag sto jeg opp for en drøy time siden - ja jeg var veldig sliten - og våkna med støl mage, armer og bein. Yesda.. Så nå har jeg tenkt til å legge meg ut i sola og bli brun! :D


ps. Vi har fri i morra også viii :D!


Blogges, Frida

I farta!

1 kommentar:

  1. Linker til deg jeg! ;D
    Nå er det ikke så veldig lenge til vi skal reise :O

    SvarSlett