mandag 15. juni 2009

Departing 26 August 2009


Hei hei!


Jeg kom på at jeg har helt glemt å skrive om når jeg drar osv! Jeg fikk jo info om at flybilletten min for en stund tilbake!! Min reiseplan er som følger:


Jeg drar fra Gardemoen; 26 August klokka 11.25 og lander i Newark, New York klokka 14:00 (ja, tidsforskjell:P). Skal reise med fly i hele 8timer og 35min i strekk!.DET er langt det! Skal som sagt før, være med på forkurset i New York fra 26. August - 29 August.

29. August reiser jeg fra New York klokka 07:00 og lander i Seattle Tacoma klokka 09:53.. Her snakker vi også tidsforskjeller fordi jeg skal reise med fly i 5 timer og 53 min.. Blir en del reising med fly kan du si haha.. SÅ, endelig - møter jeg vertsfamilien på flyplassen :D


Nå er det søren meg ikke lenge til jeg drar! SYYKT hvor fort dette året har gått.. Hadde klasseavslutning i dag! Var kjempe hyggelig! Ble grilling og ballspill og prat :) Kommer til å savne klassen masse :( Herlige mennesker !! <3


Det var det for denne gang!

Frida

4 kommentarer:

  1. Digg digg digg at du ikke må bytte fly så masse da, at du slipper å stresse rundt på flyplasser liksom.. Jeg vil mye heller sitte lenge på fly ;)

    Og pass på å ikke gjør som søstra mi gjorde: gikk av på feil flyplass og måtte spørre en random mann om hjelp, og han betalte forøvrig for hotellrom til henne etterpå :P Høres skummelt ut? Jeg får vel kanskje legge til at han var rik familiemann, og sto sammen med sin kone og sine barn :P

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er gøy at du skal til Washington! OG at det ikke er SÅ langt fra dit jeg skal, selvom det er veldig langt. Ehe. :)

    SvarSlett
  3. så kult!! er ikke lenge igjen til avreise nå nei!! :D:D

    SvarSlett
  4. åw frida. ekke lenge til du drar :/ ..kommer til og savne deg jeg, kjempe koselig å bli kjent med deg søta <3

    SvarSlett