torsdag 18. juni 2009

My House

Heioghopp!


Har fått tilsendt noen bilder fra Lani (vertssøster) av huset jeg skal bo :D Det syke er at de har 5 biler... Hun har egen bil! Ah, misunelig? neeeida (joda) :P Synes huset ser kjempe fint ut! Senere skal jeg få noen bilder av skolen og rommet mitt osvosv! Hjelp, dette begynner å bli farlig virkelig! Gleder meg og gruer meg litt! Blir trist og forlate alle her hjemme, men så skal jeg jo oppleve såå mye nytt! Som sagt reiser jeg 26 august og har fått vite at jeg skal reise med samme fly som to bekjente.. Kjempe kult det! Er jo litt kjedelig å sitte alene på et fly i 8 timer...
I morgen er det avslutning for Treider på SAS hotellet i byen. Der får vi karakterkortet og det skal vist være noe underholdning osv.. Jepp, vi får se hvordan det blir! I morgen skal jeg også på bowling med noen folk for å "feire" at sommerferien har begynt! Tenk det da - SOMMERFERIE!!! Eneste er jo at jeg skal jobbe de 2 første ukene.. Hmm. Jaja - må jo tjene litt penger!
Blogges
Frida


Legger ved et bilde av huset jeg skal bo i hele skoleåret 2009/2010 :


2 kommentarer:

  1. Digg! Gleder meg til bowling <3

    SvarSlett
  2. Åh, herlig hus!! Jeg skal også til usa et år, reiser med Speak, og jeg har også fått familie :D

    SvarSlett