fredag 19. juni 2009

Vitnemål og utmerkelse!

Heia:)

I dag var det den siste dagen på "skolen" i vgs klasse 1-2.. Alle skulle møte på SAS hotellet rett ved skolen hvor vi skulle få tildelt karaktersedler osv. Selvfølgelig skulle rektor ønske velkommen og blablabla :P Så var det flere takketaler for lærere og ja elevrådet osv...

SÅ var det klart for utdelingen.. En og en klasse skulle komme opp på podiet og få tildelt karakterene sine. En elev i hver klasse fikk også et gavekort på 500kr for å ha bemerket seg positivt og vært fagelig sterk. Lærerne hadde bestemt hvem som skulle få dette gavekortet!

Da det var vår tur (klasse 1-2) fikk vi karakterene våre og JEG fikk dette gavekortet, ble overrasket kan du si! Veldig hyggelig da:) Skjønte det ikke før kontaktlæreren sa : "også ønsker vi henne lykke til i USA til høsten.." Hehe.. Vi fikk også vite skriftlig eksamenskarakteren i dag. Det gikk også utrolig bra - ble sjokka jeg. Engelsk skriftlig eksamen.. Nå er jeg glad for at jeg ble trukket ut, hehe! Fikk 6'ern der ja :D Ellers er jeg også rimelig fornøyd med standpunktkarakterene mine :) Så nå skal jeg ta meg en velfortjent ferie (etter å ha jobbet de 2 første ukene da selvfølgelig! Må jo tjene litt cash). 14. Juli drar jeg med Ida til Hellas - noe jeg gleder meg masse til! Skal bli deilig å ligge i sola og bli bruuun! Så 26 August setter jeg meg på flyet og da er det 1 år til jeg kommer tilbake.. Sykt å tenke på. Tiden har bare flydd vekk og jeg føler jeg har for lite tid til å si hade til alle, men jeg kommer jo tilbake :) Begynner å merke at stemningen blir litt laber når vi snakker om at folk skal dra osv, men jeg orker bare ikke å tenke på det enda.. Den tid kommer når den kommer! I mellomtiden burde vi heller bruke den tiden vi har med hverandre og ha det gøy sammen!

Etter avslutningen med skolen skulle jeg og noen venner fra Nesodden dra på bowling og spise på peppes! Det ble også en veldig hyggelig tur og vi fikk spille "GlowBowling" stilig ja! Banene lyste og det gjorde også alle hvite ting (til og med neglene min - lakk:P). Så det var fett.. Var også Vg-lista konsert i dag, men den orket jeg rett og slett ikke dra på.. Det begynte å bøtte ned med regn så jeg og Martin, Cathrine, Bjørnar og Guro (de har forresten 8mnd dag i dag, gratulerer!) dro hjem med båten.. Angrer ikke for at jeg dro - nå som jeg så på tv at det fortsatt regnet..

Legger ved noen bilder fra dagen :



Blogges! :)

3 kommentarer:

  1. Det var koselig på bowling og peppes :D Dumt vi ikke fikk sett Ida i action da! Jeg orker heller ikke tenke på goodbyealtmulig enda, som du sier: den tid kommer!

    PS: Fjern ordbekreftelsen !!! Den gjør meg æææ

    SvarSlett
  2. Hallo, det er ganske smud å få 6 på skriftlig engelsk !!

    SvarSlett
  3. hva er ordbekreftelse?
    Men ja astrid - synes egentlig at det var mest sykt.. Hehehe

    SvarSlett