fredag 26. juni 2009

Ny PC, Sommerferie og Jobb

GOD SOMMER!

Det er fredag og jeg sitter i resepsjonen - hvor telefonen er ganske stille - så jeg har ikke så mye å gjøre.. Sola skinner utenfor vinduet og jeg lengter etter stranda mildt sagt. Radio 1 går over høytalleren på PC og det er snart tid for lunsj. Jeg er ganske sulten nå så det skal bli godt...


Da kom faktisk sommerferien tilslutt - faktisk... :P Helt sykt at jeg er ferdig med første året på vgs! HJELP, skal jo dra til høsten og blir borte i ca 10 mnd. Er det nå det skal gå opp for meg? Hehe.. Jeg har endelig greid å kjøpe meg bærbar pc :D En HP pavilion Dv2 notebook ! Er kjempe fornøyd med den. Var på tide at jeg kjøpte meg pc - så why not :) Trenger den jo for å holde kontakten med alle de herlige vennene mine :D!



Denne uken har jeg jobbet hos Norsk Eiendomsinformasjon AS - der jobber jeg i resepsjonen; Altså resepsjonist.. Er en bra jobb med bra lønn så jeg skal ikke klage (eller kanskje på at jeg må stå opp halv 6 i sommerferien, men siden jeg bare skal jobbe til 3. Juli så går det greit - må jo ha litt lommepenger til USA og Hellas !) Det er utrolig varmt ute da - opp til 30 grader OG jeg har IKKE fått sjangsen til å bade enda :O Jeg vet -sykt :P For min del foretrekker jeg at det er MINST 20 grader i vannet før jeg stuper ut i. :P

14 Juli drar jeg som sagt til Hellas med min søde vennine Ida:) Gleder meg masse til å tanne med henne og kose oss skikkelig! Blir en bra 2-ukers tur ja !




I går var jeg på et slags "Goodbye party" for oss som drar på utveksling (det er MANGE sånne fester - tenker på å ha et selv litt senere:P) Det var koselig det - untatt at jeg skulle opp halv 6 dagen etter så måtte stikke hjem litt tidligere enn det jeg vanligvis ville gjort...


JO! En annen ting som er ganske så sjokkerende er at Michael Jackson er DØD! Det er bare helt sykt, 50 år jo! Tidenes popkonge som skulle ha 50(?) konserter om ikke så lenge. Autsj..


Over og ut - knut.



Ps. Gratulerer til Runa som endelig har fått vertsfamilie (det kan dere lese mer om her; http://den-utrolige-reisen.blogspot.com/)

Ps2: Måker er dritt!!!



Frida

3 kommentarer:

  1. HOHO! Den pcen skal jeg også kjøøpe ! :D Den er nam!

    SvarSlett
  2. Haha, slenger meg på det med måker! Men gleder meg MASSE til Hellas:D:D Og vet du hva? I går var det 22 grader i vannet ved Aker Brygge:)

    Og Michael Jackson<3<3:(

    SvarSlett
  3. Mathilde: HERLIG! Er stor-fornøyd med den:D namnam

    Ida: Blir heeeerlig:D 22 grader?:O Sykt - sommeren starta fort ja, he he

    SvarSlett