mandag 10. august 2009

Ny informasjon

Er en stund siden jeg har fått skrevet noe. Flere og flere har begynt å reise fra Norge og ut i den store verden. Det er helt sinnsykt! Jeg kjenner at magen knyter seg bare jeg tenker på alle jeg ikke skal få sett på et HELT år! Samtidig gleder jeg meg noe helt vanvittig til å komme i gang med utvekslingsåret mitt. Føler jeg har tusenvis av tanker som bare surrer rundt i hodet mitt, kaldeføtter? Nei nei, dette skal jeg greie å fullføre - hvis ikke kommer jeg til å angre for resten av livet, det er jeg helt sikker på.. Avreise dato nærmer seg med stormskritt og jeg har fått ordnet det meste.. Denne uka har jeg vært hos familien i Steinkjer og på besøk hos Elise og Morten på Stjørdal. Var kjempe koselig, men også ganske trist fordi jeg visste at det var siste gang jeg kom til å se familien på 1 år.. Morten kommer til meg på onsdag igjen og Elise skal ta seg en tur litt senere så jeg får i hvert fall sett dem igjen da :)


Jeg har fått bekreftelse fra lånekassen at jeg har fått stipend! Så bare jeg får skrevet under på noen papirer osv, så er det i boks ! Fikk også et brev fra aspect med reisedokumenter osv.. Dæven, er søren ikke lenge til jeg drar nå! Skal prøve å pakke så lite som mulig, tenker jeg skal shoppe litt der nede også og da er det kjipt å måtte legge igjen klær..


Nå for tiden er det klart for 50års lag for min far på torsdag 13 August - så jeg har litt å gjøre til da! Skal ordne musikk, lage ferdig tale, bildeserie på powerpoint og pynte - bake you name it! Er ikke sikkert jeg får skrevet så mye før det er vel overstått ;) Men blir nok helt sikkert veldig hyggelig !


Dere hører fra meg


Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar