søndag 16. august 2009

Sommerfugler i magen!


I skrivende stund er det bare 10 dager til jeg forlater norsk jord til fordel for det store amerika. Jeg skjønner ikke hvordan sommeren bare har flydd forbi meg uten at jeg har rukket å nyte den skikkelig.. Folk på nesodden som ikke drar på utveksling starter 2 året på vgs på onsdag 19 August. Jeg starter ikke før 9 september (noen fordeler har man jo). Flere av vennene mine har allerede dratt ut i verden og det er utrolig rart at jeg ikke kommer til å se dem på ca 1 år. Men som sagt - tiden flyr og jeg er sikker på at året kommer til å gå fort!


Nå nylig har jeg fått noen mailer fra både vertsmor og vertssøster :) Virker som de gleder seg til jeg kommer, noe jeg er veldig glad for! Jeg får eget rom - fordi Kris (vertsbror) flyttet til New Mexico nettopp med kjæresten - Marsha (vertsmor) sa at hun hadde mye vasking å gjøre før jeg kom - så rommet mitt ville se bra ut. Jeg får nok møtt Kris under Thanksgiving og i juleferien.

Jeg fikk også en mail fra "my coordinator" som heter Donita. Hun er ikke bare International Coordinator, men også West Region Director. Det hun skrev var at det ikke bare var vertsfamiliene våre som hadde valgt oss, men også henne selv.. Jeg siterer henne : "As students of a Regional Director, a little more is expected of you but you also have get to be heard by the one in charge so some special things come as well". Jeg håper da virkelig at det er en positiv ting, uten at det er for mye press, eh ja... Jeg skal forresten gå på samme skole som Tobias fra norge (vet ikke hvem det er) og en som heter Nathlie fra Nederland. Det blir spennende :)


I dag har jeg tenkt til å sjekke at jeg har alle papirer og utstyr i orden, sjekke pakkelisten som vi har fått tilsendt og litt andre praktiske ting! På torsdag ble min far 50 år som sagt og vi feiret det hele på eklund med litt under 30 gjester. Det ble en veldig hyggelig kveld. Morten dro hjem i går, synes det ble litt tomt her etter at han dro, men sånn er det. Nå skal jeg bruke all energien min på reisen min til USA, vennene mine og familien - den siste tiden jeg har igjen her hjemme...


(ps. Jeg liker kommentarer!! )

Følg min blogg med bloglovin


Vi blogges,


Frida

3 kommentarer:

  1. Ja du liker kommentarer? Da må jeg nsten kommentere, siden ingen andre har gidda.

    Var leit å dra fra deg igjen, vennen. Men 50årsdagen og tiden med deg var utrolig morsom og god :)

    SvarSlett
  2. Kult at du skal gå på skole med en fra Norge også da, kan dere bli bestevenner og stenge alle andre ute SÅÅAH!
    Men begynner å nærme seg ja, blir drit kjipt når du drar men du kommer jo tilbake om "bare" 10mnd til da så det gleder jeg meg til!

    Hilsen Geir!

    SvarSlett
  3. Morten: Hadde det kjempe morsomt og koselig med deg, kommer aldri til å glemme det / deg<3

    Geir: Jeg kommer tilbake vettu, gjett om vi skal ha en super reunion! haha SÅÅEH :D

    SvarSlett