fredag 4. september 2009

Her trengs en liten oppdatering !

Hi!

Skal fortelle dere litt om de dagene som har vært.. Har ikke skrevet noe fordi jeg ikke har hatt tid og fordi jeg ikke har orket :P Uansett.. Søndag var jeg og Lani invitert til BBQ fest hos Tobias (en annen utvekslingsstudent fra Norge, yey!). Tobias har vært UTROLIG heldig om jeg så får si det selv. Huset han bor i er helt utrolig! Og vertsforeldrene hans virker kjempe greie. Hele denne "festen" var for utvekslingsstudenter og folk som skal gå på North Thurston High school. Så vi kunne bli kjent med nye folk før vi startet på skolen! Det var bare SYKT digg å snakke norsk igjen. Jeg bare skravla masse med Tobias på norsk, fikk liksom ut alt (og jeg hadde bare vært der 1 dag, haha). Senere kom også Solveig (!) :D Det var kjempe kos.. OG jeg satt på i en firehjuling som kjørte KJEMPE fort! Det var gøøøøy. Bilde :




Mandag dro vi litt rundt omkring egentlig. Så litt på forskjellige kjøpesentere (de er store btw) og dagligvare butikker ( som har ALLE butikker i én). Tirsdag dro vi på skolen for å registrere meg og fikse fag deretter dro vi og kjøpte masse skoleutstyr OSV. (ikke såå spennende) Etterpå dro vi ned til "elven" sammen med Samantha (som hadde overnattet hos Lani) til elven og badet - hvor jeg også fikk møte flere venner av Lani. Hyggelig.

Onsdag dro vi på "Glow golf" der lyst alt, ballene køllene og banen (minigolf) + vi hadde 3D briller, haha gøy :D





I dag har jeg bare vært inne fordi jeg har blitt forskjøla YEY. Sett en del filmer, ja... OG masse te har jeg fått i meg. Får håpe det går over snart! FOR i morra / i dag skal jeg til FORKS og LA PUSH :D HVOR kult er ikke det?:D Skal ta masse bilder så får dere se dem ved en senere annledning.. NÅ må jeg legge meg, det er sent. 9 timers tidsforskjell fra Norge, ja er ganske rart. Håper alle har det bra der hjemme.

Blogges, Frida

3 kommentarer:

  1. Sykt gøy med Forks og La Push! La push baby, its LAAA pushhh:) Det skulle jeg gjerne sett selv!

    Kos deg masse videre snupps<3

    SvarSlett
  2. Hva er Forks og La Push?
    Så kult at du har vært på glowgolf, vært på to glowevents nå da haha:)
    Bra du har noen norske å snakke med der da så du ikke kommmer hjem å snakker som Geir haha!
    Kos deg videre<3

    SvarSlett
  3. Twilight Martin, Twilight:P hehe.

    SvarSlett