søndag 6. september 2009

Forks, La Push og shopping

På fredag dro jeg, Lani (vertssøster) og Marsha (vertsmor) til Forks og La Push! Marsha synes jeg burde se Forks når jeg først var så nære. Og la meg bare si det. Forks tjener masse penger på at den blir skrevet om i Twilight bøkene. De har egne butikker for Twilight hvor de selger bilder, postere, t-skjorter og gensere. Vi var på La Push stranda også og tok en del bilder. Det var utrolig vakkert der!


Lørdag dro jeg, Lani, Katie og Morgan på Tacoma mall! Jeg kjøpte meg en del ting. En topp, bukse (diggeste ever), et skjørt, bukseseler i sølv og en svart sløyfe til håret. Gøy var det!
På onsdag starter skolen også. Er ganske nervøs :/ Heldigvis kjenner jeg noen folk der nå da :)



Forresten! Morten hadde bursdag den 5. september ! Så gratulerer med 21 årsdagen vennen <3>

Frida

2 kommentarer:

  1. åå, du må jo være verdens heldigste!! jeg skal være utvekslingsstudent neste år, håper på å dra til washington, for jeg vil så utrolig mye til forks. kunne gjerne bodd der jeg altså! følger bloggen din ofte, veldig interessant for meg som skal til usa neste år å lese hvordan en som er der nå har det :D

    SvarSlett
  2. Jeg føler meg heldig ja! :D
    Så hyggelig! Jeg skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan :) Du burde glede deg..

    SvarSlett