onsdag 9. september 2009

Første skoledag vel overstått!

I dag var første skoledag. Jeg og Lani dro ca 7 fra huset og var på skolen rundt kvart over. Marsha hadde stått opp klokka 5 (!) for å lage frokost til oss første skoledag, søtt det da! Godt var det i hvert fall. Fy søren det er mange mennesker på North Thurston! Mye mer enn jeg er vant til, så var litt glad for at Lani var der og hjalp meg litt på vei. Jeg fant frem til alle klasserommene uten problemer på grunn av det fine kartet jeg hadde fått (eh ja, kartet foran nesa, haha). Eneste jeg ikke likte så godt var matten. Alle (som jeg la merke til) var skikkelig gode å gjorde unna masse oppgaver fort. Jeg bruker litt lenger tid så jeg følte meg IKKE dum, ehhhh... Så tror nok jeg bytter til Algebra 2 (det egentlig rådgiveren min på Treider sa). Også hadde jeg Arc. Design. Altså arkitektur. Vet ikke heeelt om jeg vil bytte det enda - har helst lyst til å ta foto, men det var fult.. Skal snakke med rådgiver i morra tror jeg - så ser vi hva som skjer. Må si det var en utfordring å stå opp ti på 6 i dag. Da kjente jeg virkelig tidsforskjellen... Jeg fikk hjemmelekser allerede første dagen. Spansk lekser og matte lekser.. Æsj.

Etter skolen dro vi til studio 1, så nå skal jeg starte på dans! :D 2 klasser da, på samme dag, hehe. Så først har jeg Hip hop klokka halv 5 også må jeg dra tilbake senere for å ta Gymnastikk klassen som starter halv 8. Det kan bli gøy det ! :) Skal også få meg medlemskap på et fitness senter like i nærheten - JEG SKAL IKKE BLI FEIT, heheheh.


Hjemmelengselen har ikke kommet helt ennå, men kjenner det er visse personer jeg savner sinnsykt mye allerede. Ikke gøy, men må bare trøste meg med at jeg skal hjem igjen og at det bare et 1 år som jeg må nyte fult ut. Dette greier jeg!!


Nå har jeg sittet en del med lekser og er ferdig med det jeg klarte.. Noe av matten var vanskelig.. :S Uansett, oppdateringer kommer kanskje litt mer sjeldent nå i starten, men skal greie å skrive minst 1 innlegg per uke :)


Frida

5 kommentarer:

  1. Hay, Morten her:)

    Ikke bli cheerleader. PLIZ!;p

    Det er en vis person som jeg savner masse, også:/ You know who.

    SvarSlett
  2. Hehe, tror nok ikke jeg kommer til å bli det..
    <3<3Du aner ikke..<3<3

    SvarSlett
  3. Jeg kan hjelpe deg med spansken om det blir for mye lekser:p hihi, begynner å få teken på det der nå altså:) hehe Men har fortsatt laaaangt igjen før jeg snakker noe særlig bra;) Kos deg masse videre Frida! Bra første skoledag gikk fint! Dette klarer vi <3

    SvarSlett
  4. "oh yes you will...you're gonna turn into a biig, faat, COW!!!"
    Chris, haah :D

    Jeg håper alt er bra!
    <3

    SvarSlett
  5. Dette ser jo bra ut allerede da vennen! Du har jo så vidt startet også har du kommer så godt i gang! Det er kjempe kjempe bra! Tenker mye på deg om dagen lille søster! Savner deg og håper du får det fint dette skoleåret! Du er kjempe flink og er stolt av deg!!

    SvarSlett