fredag 18. september 2009

North Thurston football, school + +

Hey, en stund siden sist nå. Har egentlig glemt å blogge :P MEN det skal endre seg nå.
Forrige fredag dro jeg og Lani til North Thurston high school for å se The Rams spille! Jeg kledde meg opp i hvit og lilla (skolens farger) og dro på kamp! Det var skikkelig amerikans med cheerleadere og hele pakka.. Vi vant (så klart) :D Og etter kampen dro en hel gjeng og kjøpte is. Det var kos!



Kyle og meg


Har nå gått på skolen i 1og en halv uke. Og det er MYE lekser! Lekser hver eneste dag. Det er litt slitsomt, men det går. Slik ser timeplanen min ut:

American Lit.

PI (gym)

Honors Chemistry

Spanish 2

American History

Pre Calculus


Matte er det vanskeligste faget jeg har. Det strever jeg en del med, men men. Ja er verre på engelsk.. :P Og en annen ting; av en eller annen grunn har jeg blitt plassert foran i klasserommet i ALLE timene. haha, hva er det?

Endelig er det helg og jeg skal på kino med Nathalie! På søndag har vi "Study group" så da skal jeg få gjort matte leksene mine.


Siden sist jeg skrev har jeg tatt pedikyr sammen med Solveig og Lani! Kjempe digg og billig. Hun ene dama som jobbet der (kinesisk) kom ikke over hvor høy jeg var (hun var ekstremt lav).

Ja det er også en ting. Nesten alle jeg møter her spørr om jeg spiller basket. ehhhh, ja..

Sist lørdag var vi på en slags fornøyelsespark hvor vi kjørte masse karuseller og spiste karamelisert eple (!) og elefantøre som de kaller det her (en slags lefse med kanel, sukker og smør. Hehe, sunt nei. Godt JA! Skikkelig amerikansk:P

Karamell eple og elefantøre:P NAM



Lani, meg, Kyle og Solveig etter en slags supersplash karusell



Skal prøve å oppdatere oftere. Alt i alt har jeg det bra!! :)
Frida

1 kommentar:

  1. Hei søster!

    Det ser jo ut som om du har det kjempe bra da! Synes du er kjempe flink jeg!!

    Du er sikkert satt forran for at det skal være lettere for deg å følge med..

    Det ser ut som du har nok å henge fingra i ihvertfall! he he!

    jeg er kjempe stolt av deg, gleder meg til å lese mere! <3 Love you!!

    SvarSlett