torsdag 1. oktober 2009

Homecoming!!!

Tjohei!

Jeg har nå vært her i litt over 1 mnd.. Som tiden FLYR! Jeg har det kjempe bra!! Ikke hjemmelengsel enda - føler jeg virkelig har funnet meg til rette her borte. JEG LIKER USA! Ja, det er mye fastfood her, men man kan faktisk styre unna det hvis man vil. Jeg har funnet ut at det er flere ting jeg kommer til å savne her.. En spesiell ting er Jamba Juice = De lager de beste smoothiene ! (selvfølgelig uten sukker. haha)

Homecoming nærmer seg med STORMSKRITT! Jeg er super spent og gleder meg masse. Har ordnet det som skal ordnes av kjole, sko, veske og smykker. Har til og med plukket ut dressen som daten min skal ha på seg den 10 oktober. Ja, må nesten fortelle dere om hvordan han spurte meg...

Siste time var ferdig og jeg la de siste bøkene inn i skapet mitt. Så kommer Joe (daten) bort til meg og sier.. " SO, you should go to the dance with me.. Do you want to??" haha, han var ganske så nervøs fikk jeg vite.. Uansett, jeg (og andre) synes måten han gjorde det på var litt, tja - ordinary. SÅ jeg sa til han at hvis han ville gå med meg til homecoming måtte han spørre meg på en bedre måte.. Og JA han tok utfordringen.. ;P Neste dag gikk jeg egentlig rundt spent hele tiden. Så kom lunsj tid og han spurte om jeg ville dra med han. (Han har forresten en veldig fin bil). Så han åpner baksetet og tar ut blomster! JA de var til meg, men han spurte ikke. "Just wait" var alt jeg fikk vite... Skoledagen var over og jeg trodde ikke han kom til å spørre meg den dagen. Uansett, jeg åpner skapet mitt og..... Han har skrevet en lapp og fylt skapet med blomster! AW, det var så søtt (bilde av det kommer senere). Han hadde til og med spurt meg på NORSK. "Gå til Homecoming med meg??" haha, jeg måtte le litt fordi han hadde skrevet det med en runding over "G'en" men likvel daaa!

Skolen blir bedre! Er fortsatt en del å gjøre av lekser og tester osvosvosv, men jeg klarer meg.

I morgen skal jeg til Seattle med vertsfamilien min.:) Det blir gøy å se den byen.. Lørdag skulle vi EGENTLIG på "all city dance" (et sted hvor high school ungdommer fra alle skoler samles for å danse og ha det hyggelig) men det var visst neste fredag i stede...... (jeg hadde gledet meg:(. )

JO, fri fra skolen i morgen (HERLIG).
Håper på flere kommentarer daaa, sånn at jeg vet at noen leser den i hvert fall. Lol (de bruker lol mye når de tekster her.. :P)


Frida

8 kommentarer:

  1. heyheyhey ! slenger inn en kommentar, jeg ! må virkelig si at dette her hørtes jo nesten ut som om det var tatt ut av en film ! håper det blir en fin kveld !! jeg freser ofte rundt og leser andre utvekslingsblogger, og har vært innom din blogg et par ganger før. Så håper du koser deg videre i USA ! Hilsen Mariell i Spania. (Som har en smule hjemlengsel)

    SvarSlett
  2. Må si det samme som hun sa på forrige kommentar! Dette var som tatt ut av tidenes romantiske film! Så utrolig koslig Frida:D Satt på skolen og leste det, også ble jeg så oppslukt at jeg begynte å le:p Da merket jo læreren at jeg ikke satt med det jeg skulle, så hun ble litt sur :p jaja, utrolig morsomt i hvertfall! Skikkelig fin på bildet også Fridus <3 Stor klem fra Runus <3

    SvarSlett
  3. Ser virkelig ut som du trives på andre siden av atlanter'n. Moro at du setter gutta på prøve. Følger med på blogg&ansiktbok, så det er bare å oppdatere.

    SvarSlett
  4. Haha, er ute av telling over hvor mange ganger du har nevnt at han har en fin bil nå!
    Uansett, bra du holder deg unna fastfood dritten osv!
    Og jo, legg ut bilde av skapet eller hva det nå enn var:P
    lol lol lol (sånn:))
    Martin

    SvarSlett
  5. Hehe..

    Runa: Tusen takk, savner morsomhetene med deg!!! Håper du har det bra der borte i spania:P

    Onkel: Hehe, må sette dem på prøve vettu.. ;)

    Martin: HAN HAR FIN BIL OK??? hehehe, skal gjøre det ;) lolololol

    SvarSlett
  6. Dette høres jo bra ut lille søster :) Vi leser og følger med på hvordan du har det! Du er poppulær allerede og det er jo bra! :) Kos at du får blomster da :D

    Lo godt da jeg leste dette.. skal sende noe til deg, noe spes du vil jeg skal sende?? Send meg en meld på face eller noe :) Ellers så sender jeg bare noe gøy :D Gleder meg til å lese mer!! :D Savner deg <33 LOVE YOU!!!

    SvarSlett
  7. Your blog on U.S related news and current affairs offered a good reading. We Indians are able to understand the affluent lifestyle and high standards of living in the country.
    Continue your good work.
    Nupek.com provides latest world news all world news, us news,uk news , etc..more news at http://Nupek.com

    SvarSlett
  8. Hei Frida!
    Du vil gjerne ha tilbakemeldinger fra de som leser bloggen din og jeg er en av dem som er innom iblant og fryder meg over å følge deg, på samme måte som alle andre fra Jaer skolekrets og Nesodden rundt i verden ;-)
    Stolt av dere!!
    Klem fra Anne-Beth

    SvarSlett