fredag 16. oktober 2009

Homecoming and spirit week

Heilåå (har savnet å bruke "å'en" hehehe, ikke spørr)
For ca en uke siden var tiden inne for "The homecoming dance"! Det var vel ikke så mye som jeg hadde trodd det skulle være, MEN jeg hadde det hyggelig og morsomt. Torsdagen før hadde vi vår homecoming game. Vi vant (of course) :D Det var skikkelig stemning i hvertfall .Tror skolen vår slår ALLE når det kommer til Spirit :) Uka før homecoming hadde vi noe som heter Spiritweek. Det som skjer den uka er at vi har forskjellige temaer for hver dag. Klasse-farger (seniors blå), epic-day og senior toga-day. Utrolig morsomt..! Mange som kler seg ut og det gjør også dagene morsommere..

Senior toga-day
Lørdagen var tid for the homecoming dance. Jeg og Lani dro til frisøren klokken 10 for å fikse håret til Homecoming. Det ble veldig vellykket om jeg så for si det selv. Sminken og kjolen skulle på. Føltes ut som tiden bare fløy. Også kom både daten min og Lanis date. Begge i dress da (som matchet kjolene våre ).

Vi kjørte til en kinesisk resturant og fikk se kokken lage maten foran øynene våre. Godt var det i hvert fall - og guttene betalt for måltidet. Ikke noe å klage på. Klokken nærmet seg 8 og vi dro til skolen for å ta bilder. Dørene ble låst opp og strømmen av ungdommer fylte skolens kantine. Den er stor da - og de hadde pyntet kantinen til temaet vårt : "Happily ever after". Vi danset og hadde det gøy helt frem til klokken 11 (noe jeg syntes var altfor tidlig.. ) mange som likte kjolen min da.. Det er hyggelig. Det er en annen ting som er forskjellig fra Norge - folk du ikke kjenner kommenterer klærne dine eller håret ditt (positivt). Er så mange hyggelige folk her borte :D

Etter dansen dro vi til en kafé hvor vi spiste dessert og snakket sammen. Deretter var kvelden slutt og alt oppstyret rundt dansen var over. Rart hvordan tiden flyr når du har det gøy..






I dag dro jeg å spilte bowling sammen med Kyle, Sarah, Shack ++ (folk jeg ikke husker navnet på) UANSETT. Jeg fikk flere strike og spares, rett og slett storspilte :D Så gøy, kanskje jeg skal prøve bowlinglaget på skolen?? haha..
I morgen er det kino med masse folk og søndag er det leksedag også skal jeg ta senior pictures.. Gleder meg til Haloween her da. Skal kjøpe meg kostyme og alt. Er nok litt annerledes enn i Norge gitt.

Håper alle der hjemme har det bra! Begynner så smått å få litt hjemmelengsel.. Savner dere!!! (og er veldig spent på hva jeg får i posten fra mamman min ) :D

Frida



1 kommentar:

  1. Hihi - gled deg til senior pictures hvis du gjor det paa samme maate som meg? Proft studio, i penkjole fra forskjellige vinkler, i cap and gown og e vanlige klaer med forskjellige balgrunner osv? Veldig goy ihvertfall! Jeg har homecoming week neste uke :D Gleder meg!!

    SvarSlett