fredag 23. oktober 2009

Photoshoot !

Ville bare oppdatere dere litt igjen :)

Sist søndag hadde jeg en liten photoshoot. Jeg måtte ta mitt senior picture så Eirin (vennina til vertsmoren min) tok bilder av meg. Jeg synes det var kjempe gøy :D Legger ved noen bilder fra photoshooten her ;















Neste uke er det tid for Haloween! Vi har 2 fulle dager med skole, onsdag er det early release og torsdag + fredag har vi FRI:D Må si jeg er ganske spent på hvordan DET kommer til å bli. Haloween er jo så mye større her borte. Har kjøpt kostyme også da: Skal være bie he-he-he. Egentlig ville jeg ha en bie-drakt, men fant ikke det så ble en kjole med vinger, horn leggvarmere. Den er ganske så søt skal jeg si dere..


Det er fortsatt mye å gjøre på skolen, men jeg greier meg. Glad for helg da. Planen for i morgen er litt uklar enda. Jeg kommer tibake til det. Jo forresten - jeg har jo som sagt begynt på gymnastic! Og jeg elsker det. Jeg er ikke god (har aldri gjort gymnastic før sååå, har vel en unnskyldning :P) + at jeg er utrolig stiv, men uansett. Jeg blir bedre for hver gang og jeg blir så glad for det :) Så jeg skal mulig bli med på "the school gymnastics team"! Jeg skal bli myk og fleksibel.. Hehe, har alltid hatt lyst til å gjøre gymnastikk så why not liksom..


Ny oppdatering om ikke så lenge..


Frida

My senior picture :)

7 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder:)
    likte kjolen/tunikaen din, hvor har du kjøpt den?:)
    kjempefin blogg by the way!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder Frida! Flotte høstfarger der borte også nå. Ser ut som du har det fint, og det er mamma'n din veldig glad for :) Stolt av deg! Stor klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder, Frida :D
    Virker som du har det kjempebra :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig du er Frida! Masse fine bilder :D Gymnastic? Hva gjør du da? Er det som rytmisk sportsgymnastikk? Sånn med ringer, baller osv, eller er det med bom og hopp osv. hehe

    Haloween blir sikkert en opplevelse:) Spennede å se hvordan den virkelig skal feires. I Norge hermer vi jo bare, og alle foreldrene rynker på nesa. haha

    SvarSlett
  5. Jeg kan ikke huske hvor jeg kjøpte den - for det er en stund siden :P

    Gymnastics; Stå på henda, gå ned i bro, du vet sånn turn aktig egentlig :) Veldig gøy!! Gjør det bare på mandager da, men tror jeg skal starte på skolelaget - så det blir arti :D

    Takk alle <3

    SvarSlett
  6. Hei:) jeg skal til usa neste år, og tenker på å velge Washington ! har du lyst til å skrive noen fordeler og ulemper? ha en fin dag

    SvarSlett
  7. Så gøy!
    Hm, den ulempen jeg kommer på nå er vel været kanskje. Det er jo et av de stedene (om ikke DET stedet) hvor det regner mest i hele USA. Men en fordel (som jeg har hørt om) er vertsfamiliene her. + kontaktpersonene er veldig bra. Håper det hjalp litt :P

    SvarSlett