tirsdag 22. desember 2009

Hvor ble desember av??

HO HO HO



Jada, nå er det søren meg ikke lenge til jul!! 22 desember og jeg er fortsatt IKKE ferdig med juleshoppingen. tehehehe.. Well, nesten ferdig er jeg jo da, meen. Anywho - i morgen skal jeg Joe, Steven og Lani til sprinker -Tacoma og stå på SKØYTER!! Jeg er super excited :D Elsker skøyter og skal ENDELIG få gjort det her borte også. Lille-julaften kommer til å bli rar i år. Det at jeg sitter å tenker på alle de tingene vi pleier å gjøre på lille-julaften får meg nesten til å hoppe på første fly hjem. Har alltid vært glad i tradisjoner - spesielt i Jula, så dette kommer til å bli annerledes. Men så må man jo bare tenke at det er 1 år hvor du er borte hjemmefra. Neste år er det norsk jul igjen.



Fikk pakken mamman min sendte meg til Jul. Den var fylt med resten av kalendergavene, norsk julelefse og risengrynsgrøt + (selvfølgelig) melkesjokolade :D Jeg har desverre IKKE fått sendt mine gaver enda til Norge, (ja, jeg vet). SÅ de kommer til å bli nyttårsgaver gitt. Var på trening både i går og i dag. Må si det ikke helt fristen siden jeg selvfølgelig har klart å dratt på meg en forskjølelse nå rett før jul (TAKK). Turn er fortsatt gøy, men må si at noen ganger har jeg bare lyst til å gå fra turn-hallen og ikke komme tilbake. Det er bare de dagene der du ikke får til NOE SOM HELST. Første "meet" (konkurranse) er i februar om jeg ikke husker feil. Tror jeg kommer til å være utrolig nervøs, men det får jeg ta når den tid kommer.



Hvis jeg ikke skriver noe før jul, så vil jeg bare ønske alle en RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR.





Frida

1 kommentar:

  1. Hei. Kom over bloggen din ved en tilfeldighet og ser at du går på samme skole som jeg gjorde når jeg var utvekslingsstudent for noen år siden. Kommer til å følge med og se om det kommer noen flere bilder fra skolen. Ser du har mange av de samme fagene som meg, så lurte bare på om du kunne si hva lærerne heter. Kult om visst om de samme var der enda=) Ha en fortsatt strålende jul.

    Hilsen Annikken! anki_pettit@hotmail.com

    SvarSlett