tirsdag 29. desember 2009

God Jul og Godt Nytt År!!

Gooood JUL!!

Nå er vi midt inne i romjula og tiden fortsetter å fly avgårde.. Lillejulaften var som sagt jeg, Joe, Lani og Steven i Tacoma og sto på skøyter. Det var UTROLIG arti!! Følte meg skikkelig god, haha - for var ikke så mange der som kunne stå på skøyter - så flere som datt på isen. Var til og med en liten gutt som greide å kjøre rett inni veggen med hodet først, huffda:S




Så kom julaften da.. Må si jeg virkelig ikke hadde forventet å føle meg så tja -rar rett og slett. Det skjedde liksom ingenting. Var en helt vanlig dag - vi dro på butikken og kjøpte en del ting. Så var det hjem - se film (i joggebuksa) og bare slappe av. Jeg ringte familien min da så klart - og satt der med klump i halsen og telefonen i hånda. Var hardt det ja - høre alle (speakerphone). De åpnet opp gaver og hadde spist god norsk julemiddag. DA ville jeg helt seriøst sette meg på første fly hjem.. Er da en erfaring det også da. Men jeg og min tyske vennine Nathalie fant ut av vi synes vår julefeiring er best, hehehe. Må bare tenke sånn at det er 1 år av maaaange fremover. 1 juledag er jo den "store" dagen her borte. Vi våkna (eller, jeg ble vekket opp av vertsøster halv 9 ÆÆ) og jeg fant vertsbror på sofaen som var like fornøyd for å bli vekket opp som meg. Vi pakket opp gavene under juletreet og jeg fikk da en del fine ting! Genser, pysjbukse, topp, dusjsåpe og bodylotion + starbuckskopp. Litt sånne småting! Senere spiste vi en litt bedre middag (fortsatt i helt vanlige klær). Koselig dag var det da..


Nyttårsaften ligger bare 2 dager unna.. Blir rart å starte året 2010 uten familien i år. Har jo vært borte på fest før - men er liksom ikke helt det samme å være i et annet land laaaangt borte. Blir sikkert en bra feiring! Jeg har fortsatt ikke greid å sende pakker og julekort til Norge (SORRY!) skal prøve å få gjort det i dag. Så kommer de om ikke så lenge.


Håper alle hadde en flott julefeiring og håper alle får et godt nytt år!!

Dere hører nok fra meg...



Frida

1 kommentar:

  1. Jeg følte det på akkurat samme måte! Jeg tror vi alle satt med en klump i halsen på julaften da vi snakket med de hjemme. Men det er jo bare for i år. Flink du er til å stå på skøyter :) Godt nytt år Frida!

    SvarSlett