mandag 11. januar 2010

Tid for en oppdatering

Ny-året er allerede i gang og det er mindre enn: - 3 mnd til Hawaii tur, - 4 mnd til burdagen min (18år = STOR dag:D), - 6mnd til hjemmreise. Når jeg leser tidligere blogginnlegg husker jeg hvor forventningsfull jeg var, hvor spent og uvitene om alt som kom til å skje - både godt og vondt. Og da kommer jeg på at -"hei vent nå litt - jeg ER faktisk i USA og det er mindre enn et halvt år igjen av oppholdet mitt." Nå for tiden kan man vel si at jeg går litt i motbakke, noe som betyr at jeg får mer hjemmelengsel enn vanlig. Men jeg har trua på at det ordner seg og at jeg kan fikse opp i dette selv. Er jo snart voksen, MEHEHE.



Været her borte er det vel ikke noe å være stolt av. Null snø - bare regn. :( Er jo Washington, så kan vel ikke forvente noe annet... Startet forresten med svømming i PE i dag. Eh, kjedelig . NESTE: Til helgen! - Skal jeg og 60-70 andre utvekslingsstudenter på "camping" overnatter fra lørdag til søndag. MORRO :D Blir nok; lite søvn, masse prat og fanteri. Mandag har vi fri fra skolen fordi det er Martin Luther King Jr. Day :) Skal ikke klage - trenger nok søvnen ja.





Har vel ikke skjedd så mye annet nytt.. Skal (igjen) prøve å oppdatere oftere.



Frida

1 kommentar: