fredag 16. april 2010

California


En litt forsinket oppdatering på turen min til California! Jeg var jo som sagt i California fra onsdag til søndag i Spring break og det var AWESOME :) Fikk sett Disneyland - og California Adventures. Masse berg-og-dal-baner som jeg likte kjempe godt. Spesielt The Hollywood Tower of Terror. Dette var en heis som vi satt i. Vi ble heist opp og fikk høre en historie om hotellet osv. Plutselig slipper de oss rett ned. Suget i magen var helt sinnsykt og utrolig arti, klarte ikke å stoppe og le. Fantastisk! Var der til søndag og heldigvis kom vi på flyet fra Cali til Portland - vi hadde "standby tickets" så var ikke sikkert at vi kom på - dermed måtte vi ha ventet leeeeenge på neste - kanskje til og med kjørt. Jeg hadde det kjempe gøy og møtte mange disney-figurer.















OM EN UKE fyller jeg 18 år! Jeg blir voksen. Halo, JEG?! Synes det er sykt. Ikke at jeg kan gjøre så mye her da, men sparer det til jeg kommer hjem :)


Har også i det siste begynt å tenke på at utvekslingåret mitt snart er over og jeg får tårer i øynene bare å tenke på at jeg skal dra hjem. Kommer til å savne alle her så mye, kommer ikke til å bli gøy det nei. Er jo så klart klar for å komme hjem også - savner jo dere der hjemme masse også:D Men jeg vet at jeg skal hjem, så det blir litt annerledes.


Spilte fastpitch game against Capital today og vi VANT! Kan ikke skryte av laget vårt akkurat. Men i dag spilte vi faktisk bra :) Var kjempe gøy, utrolig synd de ikke har et lag i Norge. Kommer til å savne det!




Kommer (forhåpentligvis) flere oppdatering senere da. Prøver å bli bedre!


Comments setter jeg pris på :)





1 kommentar:

  1. Heldig du er Frida! Jeg vil også til California, og Hawaii også for den sags skyld. Blir trist å reise hjem igjen fra alt man er blitt så glad i og alle gode venner. Men det blir jo utrolig gøy å komme hjem igjen også å se alle igjen=) Jeg grugleder meg veldig.Stor klem <3

    SvarSlett