tirsdag 6. april 2010

California here I come!

Hola!

Har da spring-break og er giiiiiira! Skal nemlig til California - Disneyland i morgen. Føler jeg reiser veldig mye nå - men HEI jeg skal IKKE klage. Elsker det! Har fortsatt en del make-up work jeg må gjøre fordi jeg var borte 4 dager fra skolen pågrunn av Hawaii. Kan ikke si det frister sånn veeeldig mye å gjøre lekser i ferien, men må man så må man...




Jeg reiser som sagt i morgen rundt 2pm. Med vertsmor og vertsøster Lani. Blir nok en bra tur. Etter ferien er det 7 strake uker med skole - så er det søren meg graduation og tid for å dra hjem (foreldrene min kommer ned for å hente meg så blir en stund til i USA jeg. KOMMER HJEM 17 JULI!)


Fortsetter å savne Hawaii noe fryktelig da. Spesielt menneskene derfra. Heldigvis bor de fleste ganske nærme meg i Norge - noe jeg er fryktelig glad for :) Mye letter å holde kontakten da!


Miss you guys!!


Tiden nærmer seg til hjemmreise og det knyter seg litt i magen av å tenke på det. Føler jeg har blitt en del av familien og har fått noen gode venner her. Orker ikke å tenke på hvor trist det kommer til å bli og dra herfra. Det vil jeg heller ta som det kommer. Det kommer til å bli rart å komme tilbake til faste rutiner igjen - akkurat som det var FØR vi dro ut for å utforske verden. Har lært veldig mye om meg selv og kulturen her. Angrer ikke et sekund på at jeg dro hit, selvom jeg har hatt det vanskelig til tider. Blir sterkere av motgang og jeg personlig føler jeg har blitt sterkere. Så vi får se hva fremtiden vil bringe, men jeg vet jeg har lyst til å få meg en jobb hvor jeg kan reise rundt i verden og OPPLEVE.




18 årsdagen min er jo rett rundt hjørnet og jeg er da endelig myndig. Mer ansvar, mer frihet (i hvertfall når jeg kommer hjem). Er vel både positivt og negativt. Jeg føler meg i hvertfall klar til å ta ansvar for mitt eget liv.

Jeg oppdaterer dere om hvordan California og Disneyland kommer til å være - så hører dere nok fra meg. Kommentarer setter jeg pris på! Så vet jeg at det er folk som leser det jeg skriver :)




FridaS.H

2 kommentarer:

  1. Hei du! Det hørtes ut som dere hadde det ganske så herlig på Hawaii :) Blir jo bra å komme hjem også da. Mange av oss er 18 (gjett om vi skal finne på mye morro), og alle samles igjen på odden <3 Blir en herlig sommer! Stor klem

    SvarSlett
  2. Hvorfor velger du å komme hjem 17.? Å bøsj... Da er vi i hellas!
    Men godt å høre at du har det bra, vennen! <3
    Som Runa sier, gleder meg til vi samles alle sammen!

    SvarSlett