søndag 4. april 2010

Oahu, Hawaii 24-31 Mars

Hawaii turen er nå over og jeg sitter igjen med noen fantastiske minner. Jeg er bare lei meg for at det gikk så fort! Skulle virkelig ønske at jeg kunne vært der lenger med menneskene jeg ble kjent med og de jeg kjente fra før. Var en herlig gjeng som var med på turen (flest norske utvekslingsstudenter) hehe. Drømmen gikk endelig i oppfyllelse :) Har hatt lyst til å dra dit siden jeg var en liten jente. Når vi først snakker om liten jente.. JEG HAR BURSDAG OM 19 DAGER:D Fyller 18 år. Herlighet. Blir rart å feire 18årsdagen her da... Ikke så mye forskjell når man bor i USA gitt. Men skal nå ha en stoooor fest når jeg kommer hjem da !!
Tilbake til Hawaii..

Uka på Hawaii var uten tvil høydepunktet på utvekslingsåret og jeg anbefaler alle som har muligheten til å dra!!! Du vil ikke gå glipp av en så FANTASTISK tur. Jeg overdriver ikke :P




Jeg er vel en av få som kan si at de har vært og surfa på Hawaii og faktisk fått det til!

Vi fikk også en del fri tid og ble bruuuun :) Deilig å komme litt vekk fra Washington været!! Var også og snorkla, seila, så øya og shoppa. Siste kvelden dro hele gjengen til Planet Hollywood og vi fikk ENDELIG dansa som vi fra Europa gjør! haha, det var heftig.




Kommer vel mer oppdatering senere. Litt liten tid til å skrive så mye nå :) Men check out the pictures!!!

Frida (eller Pali - som er my Hawaiian name)




1 kommentar:

  1. flest norske utvekslingselever? halloo jeg var dene enste norske pa amin tur!

    jeg surfet ogsaa og fikk det til :D det er GOY!

    SvarSlett