onsdag 19. mai 2010

Forbredelser til Prom, Fashion show og SOL

Hei hopp!


Fant ut at det var en stund siden jeg sist oppdaterte bloggen så here it goes:


Denne helgen var det STRÅLENDE vær! Kunne faktisk gå i shorts og t-skjorte. Men bort jo i WA så ikke overraskende begynte det å regne igjen etter helgen. Jeg har ikke stresset med å finne kjole til prom enda, men nå som folk begynner å snakke om det og blir sjokka når jeg forteller at jeg ikke har funnet prom-dressen min enda - blir jeg vel ganske stressa. Ops, kanskje lurte å begynne å lete?? Er jo bare litt under 2 uker til prom (29 Mai). Jeg gleder meg!!


Skolen går som før - det samme. Jeg gleder meg til å bli ferdig, men samtidig ikke.. Skal også prøve å få lappen her borte. Er MYE billigere. Håper jeg klarer det da - er så mye annet å tenke på også. Jeg er nødt til å sende en pakke med klær hjem før jeg drar også - too much clothes. :)

I dag hadde skolen fashion show (som jeg har skrevet om før) og gikk som sagt model for David's Bridal (en butikker for kjoler). Det var kjempe arti! Hadde en mørk kjole som satt perfekt, har et show til i kveld klokken 7 der foreldre og alle som har lyst kan komme å se på. Jeg gleder meg til å gjøre det igjen, for det var GØY. Hjertet gikk i hundreogti før vi startet, men likevel (:


Jeg tenker vel hver dag på at tiden nærmer seg for å dra hjemmover igjen, og knyter seg litt i magen da. Føles liksom feil å dra herfra nå som jeg har fått en hverdag her. Har 2 forskjellige liv på en måte. Og jeg liker mitt amerikanse liv veldig godt. Familien, venner, tilværelsen. Merker at det kommer til å bli veldig vanskelig for meg å dra herfra, men akkurat nå skal jeg skyve det unna til jeg faktisk MÅ tenke på det.


Lørdag hang jeg med Tim og så fotball kampen han spilte:) Så dro vi hjem til han OG han har de søteste valpene jeg har sett!!! Ville ta med en hjem jeg! :



SE så nydelig!



Vi så Iron Man 2 og spiste pizza etter, bra film! Og koselig var det :)



Nå er det bare å se fremover! Jeg har hatt et fantastisk år med mange fine opplevelser. Har fortsatt litt mer enn 1 mnd igjen her i Lacey / Olympia - så skal gjøre det beste ut av det


Flere updates kommer senere,


wish me luck tonight!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar