søndag 23. mai 2010

17 Mai, prom dress, nytt kamera

Jeg fant ut at jeg ikke har skrevet noe om hvordan jeg feiret 17 mai. Var litt rart å ikke være hjemme på den dagen, men synes den alternative feiringen som jeg fikk opplevd var bra.

Først kjøpte jeg ansiktsmaling og sløyfe (rød,hvit og blå) som jeg skulle ha på skolen den 17. Malte et norskt flagg i ansiktet og gikk på skolen :)

Senere dro jeg, Tobias, Solveig og Michael til Seattle for å se på paraden som skulle holdes i Ballard. Det var morro å se på! Fikk til og med kjøpt SOLO og pølse i lompe. haha, var mange som hadde bunad på også. Dagfinn Høybråten gikk med kona si i paraden også forresten. Det var litt rart.. Uansett!


Ellers kjøpte jeg ball kjolen min i går OG et nytt speilreflex kamera!!! Kjolen er såå sykt fin og elsker kamera allerede. Bursdagpengene forsvant der gitt. heheh. Men, nå kan jeg ta mange GODE bilder. Har hatt lyst til å kjøpe kamera her lenge, så why not now. Prom er neste uke og jeg kunne ikke gledet meg mer. Kommer til å bli så bra og jeg gleder meg til å ha på kjolen min.

Kommer mer oppdatering senere. Her er forresten noen bilder fra fashion showet :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar